خبرگزاری کار ایران

جام‌حذفی مهمتر از لیگ است؛

درخشان: پرسپولیس به شرایط آرمانی برمی‌گردد/ مشکل تیم داوری‌ نیست

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۲۶۸

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید به برانکو کمک کنند تا مشکلات پرسپولیس را حل کند.

حمید درخشان درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی ندارد اما می شود کمک کرد تا تیم درست شود. باید به برانکو فرصت دهند تا مشکلات را حل کند چون این تیم پتانسیل خوبی دارد و برانکو هم خودش تیم را بسته و مشکلات را می داند. فقط برانکو را تنها نگذارند تا تیم درست شود.

وی در مورد دیدار فردا یکشنبه تیم های پرسپولیس و ملوان در جام حذفی گفت: این دیدار برای پرسپولیس بازی سختی است و تیم برانکو بازی راحتی پیش رو ندارد چون ملوان با انگیزه دوچندان به تهران می‌آید. همه‌تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه دارند و کار پرسپولیس در این دیدار سخت است و باید تلاش بیشتری داشته باشد تا نتیجه خوبی بگیرند و بازیکنان به آرامش فکری برسند.

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: اهمیت جام حذفی خیلی بیشتر از لیگ است چون تیم ها با 4-5 بازی می توانند به آسیا رسید تا اینکه 30 بازی فرسایشی در لیگ انجام دهند. در جام حذفی شانس بیشتری وجود دارد و سریع تر می شود به آسیا رسید.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اعتراض سرخپوشان به اشتباهات داوری اظهار داشت: پارسال هم همین مشکلات برای پرسپولیس وجود داشت و مشکلات داوری مختص امسال نیست و سال بعد هم هست. بهتر است روی این مشکلات زیاد ریز نشویم چون بحث مشکلات پرسپولیس بحث یک بازی نیست و 5 بازی است که تیم مشکل دارد و باید مشکلات تیم را اصلاح کرد. البته داوری ها هم مزید بر علت بوده اما تنها مشکل پرسپولیس داوری نیست.

درخشان در پایان گفت: من به این تیم امیدوارم و اعتقاد دارم می تواند به شرایط خیلی خوبی برسد و فقط باید کمکش کرد. مشکلات تیم حل شود این تیم به شرایط آرمانی برمی‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز