خبرگزاری کار ایران

مسابقات ووشو جام پارس_تهران؛

صعود ووشوکاران ایرانی به مرحله نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۳۹۹

ووشوکاران ایرانی در ادامه رقابت های جام بین المللی پارس با اقتدار بر حریفان غلبه کردند و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش ایلنا، پنجمین دوره رقابت های بین المللی ووشوی جام پارس از صبح دیروز (شنبه) با حضور نمایندگان کشورهای گرجستان، سوئد، پاکستان، افغانستان، عراق، روسیه، آمریکا، هنگ‌کنگ، ترکمنستان، فیلیپین، ارمنستان، اندونزی، قزاقستان، جمهوری آذربایجان، ازبکستان، ویتنام، هند و ایران آغاز شد. ایران به عنوان میزبان این رقابت ها با دو تیم پارس جنوبی و منتخب ایران به مصاف رقیبان رفته است.

در رقابت های نوبت بعد از ظهر، جعفر شیرزاد از تیم پارس جنوبی ایران در وزن 65 کیلوگرم موفق شد فونگ از ویتنام را شکست دهد.

سلیمی از تیم منتخب ایران هم بر مامات ساشویلی از گرجستان غلبه کرد تا دو ورزشکار ایرانی برگزار کننده دیدار نیمه نهایی باشند. در دیگر سوی جدول این پیکارها، حسام از عراق و کلمنته تابوگارا از فیلیپین برگزار کننده دیدار نیمه نهایی خواهند بود.

در وزن 70 کیلوگرم، موکش از هند بر حبیبی از افغانستان غلبه کرد تا در مرحله نیمه نهایی با معازخان از پاکستان که حریف آمریکایی را شکست داده بود، رودررو می شود. در دیگر سوی جدول، محمد محسن سیفی از پارس جنوبی بر جومانیازوف فائق آمد تا در دیگر بازی این مرحله با نگویان مانه از ویتنام مواجه شود که نظروف از آذربایجان را شکست داده بود. 

سجاد عباسی از پارس جنوبی در وزن 75 بر حمزه از عراق غلبه کرد تا با علمگیر خان از پاکستان مصاف دهد. در طرف دیگر جدول، بابایف از ترکمنستان با راجانی دئوری روبرو می شود.

در وزن 80 کیلوگرم، میلاد عارفی مقام از پارس جنوبی با غلبه بر محمت قربانف از ترکمنستان به دور نیمه نهایی رسید. وی باید با راجیندر سینگ از هند مبارزه کند. در دیگر سوی جدول، یزدان میرزایی از منتخب ایران بر عبدل نفای از پاکستان فائق آمد تا برابر حسین واحد از عراق قرار گیرد.

امیر فضلی در وزن 85 کیلوگرم موفق شد کلدیپ سینگ از هند را از پیشرو بردارد و به مصاف ارسلان بکتیموروف از روسیه رود. علا رسول از عراق نیز با کبیر خان از پاکستان مواجه می شود تا دیگر بازی این مرحله برگزار شود.

در وزن 90 کیلوگرم، حمید قلی پور از پارس جنوبی بر محمد حزیم از عراق فائق آمد تا در نیمه نهایی حریف روسلان ابراگیمف از روسیه شود که در دور قبلی سینگ از هند را شکست داده بود. در دیگر سوی جدول، ریابف از قراقستان توانست محمد یورش از افغانستان را شکست داده و به مصاف روبین لارسون از سوئد برود که در مرحله قبل احمد از پاکستان را مغلوب کرده بود. 

آرمان بازیاری در وزن به اضافه 90 کیلوگرم در نیمه پایانی با کارل آلبرکسون از سوئد روبرو می شود که نظرف از ترکمنستان را شکست داده بود. سومیت فوگات از هند نیز با صلاح الدین نیازی از افغانستان جدال خواهد داشت.

صبح امروز در وزن منهای 56 کیلوگرم بخش ساندا، مسعود انصاری از تیم منتخب ایران ابتدا نماینده افغانستان را شکست داد و در ادامه برابر الکین امینوف از آذربایجان پیروز شد. در همین وزن، علی بختیاری از پارس جنوبی پس از استراحت در دور نخست مقابل سانداکار ارمنستانی پیروز شد.

در وزن منهای 60 کیلوگرم، فرود ظفری از پارس جنوبی با کسب 2 پیروزی متوالی مقابل حریفانی از ویتنام و فیلیپن خود را به مرحله نیمه نهایی رساند. در همین وزن، عرفان آهنگریان از منتخب ایران نیز کار خود را با برتری مقابل رسلان پیرلایف از آذربایجان آغاز کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز