خبرگزاری کار ایران

به تیم پرسپولیس اطمینان دارم؛

طاهری: برکناری برانکو صحت ندارد/برخی اتفاقات خارج از اختیارات ماست

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۴۲۸

سرپرست باشگاه پرسپولیس برکناری برانکو درصورت شکست احتمالی مقابل ملوان را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر طاهری ضمن بیان این مطلب افزود: چنین خبری واقعیت ندارد و هیچ ضرب الاجلی برای برانکو تعیین نکرده ایم و نمی دانم این موضوع چگونه مطرح شده است.

وی اضافه کرد : با برانکو مشکلی نداریم و تعامل ما دوسویه است و در حال بر طرف کردن نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت تیم هستیم.

سرپرست پرسپولیس یادآور شد: همه می دانند که برانکو زحمت خودش را می کشد ولی اتفاقاتی افتاده که از اختیار ما خارج است و نمی توانیم کار خاصی انجام دهیم.

طاهری درباره احتمال مدیرعاملی خود نیز گفت: به عنوان سرپرست در کنار دیگر اعضا هیات مدیره کارها را انجام می دهیم و مشکلی تاکنون وجود ندارد و چیزی هم از مهلت 6 ماهه پست سرپرستی نمی دانم ، ولی در هر صورت کار خودمان را می کنیم.

وی درباره نتایج تیم پرسپولیس در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: کادر فنی و بازیکنان تلاش زیادی می کنند، اما متاسفانه به دلیل نوع قضاوت ها و برخی مسایل دیگر نتایج آنطور که دلخواه ما است رقم نمی خورد ولی من به این تیم اطمینان دارم و مطمئن هستم در آینده ای نه چندان دور نتایج لازم و مطلوب را کسب خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز