خبرگزاری کار ایران

روی نفت تعصب دارم؛

منصوریان: مقابل استقلال با هر نتیجه‌ای برنده‌ام/ آبی‌ها حریف مناسبی هستند

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۶۰۵

سرمربی تیم فوتبال نفت، گفت: هرنتیجه ای در دیدار استقلال و نفت بدست بیاوریم، من برنده بازی هستم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال، گفت: پس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مصاف با استقلال از لحاظ روحی و روانی برای ما بسیار خاص است و دوست داشتیم پس از شکست در لیگ قهرمانان آسیا مقابل یکی از تیم‌های مطرح لیگ بازی کنیم.

وی ادامه داد: استقلال از لحاظ نیروی جوانی و نشاط و همچنین جایگاه‌اش در جدول حریف مناسبی برای ما است.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: دیدار مقابل استقلال از لحاظ روحی و روانی برای تیم ما که یک فوتبال حرفه ای به نمایش می گذارد، بسیار دشوار است زیرا از طرفی من امانتدار باشگاه نفت هستم و به این تیم تعصب دارم. از طرف دیگر نیز استقلال خانه من است و تمام دوران فوتبال خود را مدیون این باشگاه هستم.

منصوریان خاطرنشان کرد: عاشق استقلال هستم اما این دلیل نمی شود با تظاهر در کنار زمین این علاقه را نشان دهم.

وی با اشاره به نتایج نفت تهران در لیگ برتر، تاکید کرد: هنوز تعادل در جدول ایجاد نشده است و تیم ما 20 روز لیگ را دیرتر از تمام تیم ها به پایان رسانده و 9 مسابقه بیش از سایر تیم ها انجام داده ایم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: تیم نفت به خاطر دیر تمام کردن لیگ به ریکاوری خود نرسیده و همچنین در کنار این مشکلات حدود 10 بازیکن در تیم های ملی داریم و این مسئله نیز کار را دشوارتر کرد.

وی در رابطه با اینکه آیا مربیان در این فصل دست او را خوانده اند، گفت: سال گذشته آخر فصل متوجه شدیم عملکرد خوبی داریم اما هم اکنون امیدوار هستم با شرایطی که در پیش خواهیم داشت به خاطر شما خبرنگاران و تمام کسانی که تیم نفت را حمایت می کنند، شرایط تیم را بهبود بخشیم.

دیدار دو تیم نفت و استقلال در چارچوب مسابقه معوقه هفتم پنجم لیگ برتر فوتبال است که فردا ساعت 18 و 35 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزاری می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز