خبرگزاری کار ایران

هواداران از این بازی لذت می‌برند؛

مظلومی: جایگاه نفت اهمیتی ندارد/ در بازی های خانگی استرس نداریم

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۶۱۲

سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه جایگاه نفت در جدول اهمیتی ندارد، گفت: امیدوارم فردا از موقعیت‌ها برای کسب بهترین نتیجه استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: دیدار حساسی با یک تیم خوب در آزادی داریم، هر چند تیم نفت در جدول لیگ برتر از موقعیت خوبی برخوردار نیست اما مربی جوان و قابل احترامی دارد که می تواند در دیدار فردا خوب عمل کند. استقلال نیز تمرینات خود را به خوبی انجام داده و امیدواریم فردا از موقعیت ها خود برای برتری مقابل این تیم به بهترین شکلی استفاده کنیم. چون تیم نفت فوتبال بازی می کند هواداران از دیدار این دو تیم لذت خواهند برد.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا استرس باعث می شود که در دیدارهای خانگی نتیجه خوبی نگیرد، پاسخ داد: در تیم ما استرس وجود ندارد. بازیکنان جوان هستند و سعی می کنند در هر مسابقه بر روی آن دیدار تمرکز کنند. در بازی های خانگی نیز چون هواداران پرشور بیشتری در استادیوم هستند، بازیکنان بی پرواتر و هجومی تر بازی می‌کنند که شاید از دیدگاه شما استرس باشد.

مظلومی در پاسخ به این سئوال که بعضی از بازیکنان استقلال مانند برزای، اسماعیلی و رمضانی نگران حضور در جمع 11 نفره تیم هستند، افزود: تیم استقلال جوان شده و هیچ کس نباید نگران این باشد که بازی به او برسد. به تناوب از تمام بازیکنان خود استفاده می‌کنیم. به عنوان مثال کریمی در حمله خوب بازی می کند و باعث شده در ترکیب فیکس شود. در خط هافبک نیز بازیکن جوانی وجود دارد که آنها نیز به کمک استقلال آمده اند و من معمولا به ترکیب زیاد دست نمی زنم و هر بازیکنی که بتواند خودش را بهتر نشان دهد، جز 11 مرد حاضر در زمین خواهد بود.

وی درباره محرومان و مصدومان بازیکنان استقلال در دیدار مقابل نفت افزود: جاسم کرار محروم است و ویرا و یعقوب کریمی مصدومان این دیدار خواهند بود. آرش برهانی نیز با نظر من استراحت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز