خبرگزاری کار ایران

برای جهانی اندونزی برنامه داریم؛

اوجاقی: جام پارس تدارکات مفیدی بود/ رقابت‌های جهانی بالاترین سطح ووشوی دنیاست

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۶۸۷

سرمربی تیم ملی ووشو با بیان اینکه برای مسابقات جهانی اندونزی برنامه ویژه ای داریم گفت: جام پارس محک خوبی برای ملی پوشان ساندا بود.

حسین اوجاقی در گفت‌وگو با ایلنا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: پنجمین دوره مسابقات جام پارس فرصت خوبی برای آماده سازی تیم ملی ساندا بود.

وی افزود: برخی از بچه های تیم ملی کم تجربه هستند و مسائلی مانند جو سالن، تماشاگر، حضور دوربین و ... را در این رقابت ها دیدند تا کمی با نحوه برگزاری مسابقات حرفه ای آشنا شوند.در مجموع فکر می کنم جام پارس باعث شد بتوانیم نقاط ضعف و قدرت خود را پیدا کنیم.

اوجاقی درباره کیفیت این دوره از رقابت ها بیان داشت: حضور18 کشور مختلف در رقابت‌ها نشان از اهمیت و حساس بودن این جام برای بسیاری از کشور ها دارد.تیم هایی مانند روسیه،ویتنام، هنگ کنگ و ... با نفرات خوبی پای به این رقابت ها گذاشته بودند و از نظر من این دوره از رقابت های جام پارس از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار بود.

وی درباره تاثیر حضور یک مربی کشتی در کادر فنی تیم ساندا افزود: بخشی از ساندا مربوط به فنون درگیری است. ما در این رقابت ها به وضوح پیشرفت در زمینه فنون درگیری و پرتابی را در تیم خود دیدیم و امیدوارم در رقابت های قهرمانی جهان اندونزی در این زمینه مشکلی نداشته باشیم. 

سرمربی تیم ملی درباره حضور تیم ملی چین در ایران اعلام کرد: تیم ملی ووشو چین در حال حاضر مشغول برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی است و به همین خاطر در جام پارس شرکت نکرد.البته آنها حدود 15 روز دیگر به ایران می آیند تا یک دیدار تدارکاتی با ما برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه جام پارس برای ما یک دیدار تدارکاتی بیشتر نبود، بیان داشت: از الان تمام تمرکز خود را روی رقابت های قهرمانی جهان اندونزی معطوف کرده ایم. ما باید با اطلاعات کاملی از تیم های حریف در رقابت های جهانی حاضر شویم.

اوجاقی درباره رقابت های جهانی گفت: نقطه اوج ووشو در تمام دنیا رقابت‌های جهانی است.تمام تیم ها با بهترین نفرات خود در این پیکارها حاضر خواهند شد و ما نیز برای مسابقات قهرمانی جهان برنامه داریم.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان ساخت: مسابقات جهانی اندونزی برای نخستین بار به صورت 5 روز وزن کشی برگزار می شود.اینکه یک سانداکار 5 روز بتواند سر وزن باشد کار سختی است.اما با تمام این اوصاف ما سعی می کنیم تا مبارزات خوبی را به نمایش بگذاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز