خبرگزاری کار ایران

مدیرتیم‌های ملی ووشو درگفت‌وگو با ایلنا:

نمی‌خواستیم دستمان برای رقبا رو شود/هدف‌ دفاع از نایب قهرمانی جهان است

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۷۰۰

مدیر تیم های ملی ووشو از عملکرد ملی‌پوشان کشورمان در رقابت های جام پارس ابراز رضایت کرد.

مجید ملکی در پایان پنجمین دوره مسابقات ووشو جام پارس در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: حضور 18 کشور صاحب نام در ووشو فضای رقابتی خوبی بوجود آورده بود. درست است که سطح ووشوکاران ما از سایر تیم ها بالاتر بود اما در مجموع سطح فنی این دوره از رقابت ها بسیار رضایت بخش بود.

وی درباره عملکرد ووشوکاران کشورمان در این رقابت ها گفت: ملی پوشان ما در قالب 2 تیم منتخب و پارس جنوبی در این رقابت ها حضور داشتند.با توجه به اینکه ملی پوشان در کوران تمرینات بودند و آمادگی کامل برای این رقابت‌ها نداشتند،عملکردشان برای ما رضایت بخش بود.

ملکی افزود: رقابت های جام پارس در بهترین زمان ممکن برگزار شد. ملی پوشان ما در بین تمرینات پرفشار خود نیاز به حضور در یک تورنمنت تدارکاتی داشتند که خدا روشکر این امر میسر شد.

مدیر تیم های ملی با اشاره به اینکه تمام هدف ما موفقیت در رقابت های جهانی اندونزی است، گفت: کادر فنی تیم ملی به درستی برای هر سانداکار یک برنامه مبارزه خاص در نظر گرفت تا ملی پوشان ما دست خود را برای رقیبان جهانی خود رو نکنند. بی‌گمان هدف اصلی ما رقابت های جهانی اندونزی است و امیدواریم که تیم ما تا آن زمان به آمادگی صد در صد برسد.

وی در ادامه به استقبال هواداران از مسابقات جام پارس اشاره کرد و افزود:باتوجه به اینکه مسابقات در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار شد، استقبال مردم از این رقابت ها نسبتا رضایت بخش بود.

ملکی در پاسخ به این سئوال که برنامه تیم ملی ووشو ایران تا آغاز رقابت های جهانی اندونزی چیست، گفت: ما یک دیدار تدارکاتی با تیم چین خواهیم داشت و بعد از آن دیگر هیچ برنامه رسمی برای تیم ملی نداریم. ملی پوشان در فاصله 30 روز تا مسابقات جهانی نباید در رقابت مهمی حضور پیدا کنند.

وی در پایان در مورد رقابت های قهرمانی جهان اندونزی گفت: هدف ما دفاع از عنوان نایب قهرمانی است. ما باید با ارائه مبارزات خوب از اعتبار ووشو ایران در دنیا دفاع کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز