خبرگزاری کار ایران

کادر فنی با دانشی داریم؛

محرابی: قول مدال جهانی نمی دهم/همیشه به موفقیت خوشبینم

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۱۶۵

بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان معتقد است کسب مدال جهانی کار بسیار دشواری است.

سجاد محرابی که یکی از سه مدال آور بوکس ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند بود،این روزها  خود را برای حضوری موفق در رقابت های قهرمانی جهان آماده می کند.

سجاد محرابی در گفت و گوی کوتاه خود با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: از روز شنبه(28 شهریور ماه) در اردوی تیم ملی هستم و خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان آماده می کنم.

محرابی درباره وضعیت جسمانی خود اعلام کرد: پس از رقابت های قهرمانی آسیا بدن تمام بوکسورهای تیم ملی دچار افت شده اما این موضوع در بوکس امری طبیعی است.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا به زمان کم باقی مانده تا رقابت های قهرمانی جهان(قطر) اشاره کرد و گفت:اینکه در فاصله یک ماه باید در 2 مسابقات بسیار سخت شرکت کنیم کار ما را سخت می کند اما خوشبختانه تیم ملی بوکس از کادر فنی بادانشی برخوردار است که برای تمام دقایق تمرین برنامه دارد.

محرابی در ادامه به نحوه تمرینات اشاره کرد و گفت:به کار ولادمیر وینکوف(سرمربی) و علیرضا استکی(مربی) تیم ملی اعتقاد دارم و می دانم که برنامه تمرینات آنها برای زمان کوتاه باقی مانده تا رقابت های جهانی بسیار دقیق و برنامه ریزی شده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا می تواند نخستین مدال آور بوکس ایران در رقابت های جهانی باشد، گفت:نمی توانم قول مدال جهانی بدهم.در این رقابت ها بهترین مشتزنان دنیا حضور پیدا می کنند که این موضوع کار را برای ما سخت خواهد کرد اما من همیشه به موفقیت خوشبین هستم و امیدوارم بتوانم دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنم.

رقابت های قهرمانی جهان 14مهرماه جاری به میزبانی دوحه پایتخت قطر برگزار خواهد شد.

سجاد محرابی (75 کیلوگرم)،حسن شاهینی(81 کیلوگرم) و رضا مرادخانی(91 کیلوگرم) نمایندگان کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز