خبرگزاری کار ایران

جام جهانی والیبال- ژاپن؛

غلامی: ملی‌پوشان کم کاری نکردند/حساس‌ترین سال والیبال در پیش است

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی با تمام توان بازی کردند و نباید گفت که آنها کم کاری کرده اند.

به گزارش ایلنا، عادل غلامی درمورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جام جهانی 2015 اظهار داشت: جام جهانی شاهد برگزاری بالاترین سطح مسابقات والیبال بود که تمام تیم ها با قدرت آمده بودند که سهمیه المپیک کسب کنند. از عملکرد تیم نمی توان گفت راضی هستیم، چرا که نتایجی که به دست آوردیم نتایج خوبی نبود و امیدوارم در آینده برنامه ریزی هایی شود که برای رفتن به المپیک شرایط ایده آل و بهتری داشته باشیم و بتوانیم به حق مسلم خود که رفتن به المپیک است در مسابقات انتخابی سال آینده برسیم.

وی ادامه داد: سال آینده حساس ترین سال والیبال در 10 سال اخیر می تواند باشد و به گونه ای شرایط مرگ و زندگی دارد. تیم هایی که در مسابقات انتخابی هم شرکت می کنند ضعیف نیستند و قطعاً با قدرت می آیند. همین که بحث حضور در المپیک مطرح می شود تمام تیم ها دو – سه برابر توان خود خرج می کنند. امیدوارم شرایط ما به گونه ای شود که بازیکنان در بهترین شرایط روحی و جسمی قرار داشته باشند تا اینکه سهمیه المپیک کسب کنیم.

سرعتی زن تیم ملی کشورمان با بیان اینکه والیبال ایران تشنه المپیک است، عنوان کرد: فکر می کنم حق والیبال ایران باشد که در المپیک ریو حضور داشته باشد. مطمئن هستم تمام بازیکنان در این مسابقات با همه وجود بازی کردند و نباید گفت که ملی پوشان کم کاری کردند. به هر حال کارشناسان باید بازی ها را به صورت دقیق بررسی کنند تا به نتیجه نهایی برسند.

غلامی افزود: به مردم قول می دهم که بازیکنان بازهم با تلاش های خود والیبال ایران را به جایگاه واقعی خود برسانند. به هر حال در والیبال یک طرف برد است و طرف دیگرش باخت؛ فکر می کنم این مسابقات و شکست هایی که داشتیم ما را هوشیار کند و متوجه شویم که تیم های دیگر ضعیف نیستند. باید به همه تیم ها احترام بگذاریم و با قدرت در مسابقات انتخابی المپیک حضور یافته و سهمیه را کسب کنیم.

کد خبر : ۳۰۷۳۱۵