خبرگزاری کار ایران

انتظار بیشتری از پدیده داشتم؛

بادامکی: می توانیم جزو تیم های بالای جدول باشیم/ امیدوارم دست پر از انزلی برگردیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۳۹۰

کاپیتان تیم فوتبال پدیده گفت: تمرینات خوبی انجام داده ایم و امیدوارم در انزلی با آمادگی خوبی مقابل ملوان ظاهر شویم.

حسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در آستانه بازی با ملوان شرایط مطلوبی داریم چرا که تمرینات خوبی انجام داده ایم و امیدوارم بتوانیم با آمادگی خوبی مقابل ملوان در انزلی ظاهر شویم.

وی افزود: بازی خیلی سختی مقابل ملوان داریم چون ملوان تیم باسابقه و قدیمی فوتبال ایران است و همیشه در خانه خودش و مقابل هوادارانش باانگیزه بیشتری بازی می کند. ملوان امسال خوب کار کرده و کار سختی در انزلی داریم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و دست پر برگردیم.

کاپیتان پدیده ادامه داد: ما از 6 بازی تنها 8 امتیاز گرفته ایم. خودم انتظار بیشتری داشتم و با توجه به کیفیت بازیهایی که انجام داده ایم استحقاق بیشتری داشتیم و باید امتیازات بیشتری می گرفتیم اما تیم ما دیر شکل گرفت و بازیکنان دیر به تیم ما اضافه شدند و فرصت کمی برای آماده سازی داشتیم و عدم هماهنگی باعث شد امتیازات زیادی را از دست بدهیم. در چند بازی هم اشتباهات داوری تاثیرگذار بود و نتیجه لازم را نگرفتیم.

بادامکی در پایان گفت: تمام تلاش مان این است تا بهتر از قبل نتیجه بگیریم. اگر می خواهیم جزو تیم های نیمه بالای جدول باشیم باید روی تمام امتیازات موجود حساب کنیم. ما این پتانسیل را داریم که جزو تیم های خوب لیگ برتر باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز