خبرگزاری کار ایران

فرکی استاد من است؛

دایی: امیدوارم سپاهان را شکست دهیم/ روی نقاط ضعف حریف کار کردیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۴۶۷

سرمربی صبای قم امیدوار است در بازی امروز تیمش با سپاهان اصفهان، با برد از زمین خارج شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، علی دایی اظهار داشت: سرمربی سپاهان آقای فرکی استاد من است و از ایشان مطالب بسیار زیادی را آموخته ام.

وی با بیان این که سپاهان نیاز به معرفی ندارد، گفت: صبا فردا مقابل تیمی روبرو می شود که با قدرت در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم، گفت: سه امتیاز بازی فردا برای ما بسیار ارزشمند است و امیدواریم بازی فردا یک بازی خوب و فنی باشد و این فرصت برای ما فراهم است تا با برد در این بازی، به رده های بالاتر جدول برسیم.

وی با بیان این که بعد از باخت مقابل تراکتورسازی تبریز در جام حذفی، فرصت کمی در اختیار داشتیم تا برای بازی مقابل سپاهان آماده شویم، گفت: با تمام محدودیت زمانی، روی نقاط قوت و ضعف سپاهان کار کردیم و انشاالله با برد و دست پر از زمین خارج می شویم.

دایی، در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره ارزیابی اش از اردوی صبای قم در اردبیل، تأکید کرد: این اردو بسیار تاثیرگذار بود و از نظر بدنی وضعیت ما خیلی بهتر شد و اکنون می توانم بگویم که تیم آمادگی بازی در 90 دقیقه را دارد.

وی افزود: اگرچه در حال حاضر نسبت به هفته های اول لیگ، تغییر سیستم داده ایم، اما هنوز تیم، به نقطه دلخواه من نرسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز