خبرگزاری کار ایران

بسکتبال قهرمانی آسیا- چین؛

تداوم صدرنشینی بلند قامتان ایران با شکست هند/ فردا مصاف با مالزی

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۵۱۶

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک مقابل هند به برتری رسید و صدرنشین گروه اول شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی بسکتبال ایران که روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک را با برتری برابر ژاپن به پایان رسانده بود، امروز جمعه در چارچوب روز دوم این مسابقات برابر هند صف آرایی کرد و موفق شد این تیم را با نتیجه 88 بر 66 شکست دهد.

صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، مهدی کامرانی، اوشین ساهاکیان و سعید داورپناه بازیکنانی بودند که بنا به تصمیم بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال ترکیب اولیه تیم را برای دیدار امروز تشکیل دادند.

تیم کشورمان به جز کوارتر دوم در سایر دقایق این دیدار برتر از حریف خود بود و در دفاع و حمله موفق نشان داد.

تیم ملی بسکتبال ایران که در پایان روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به واسطه پیروزی برابر ژاپن و با مجموع دو امتیاز بالاتر از هند دو امتیازی در صدر جدول رده بندی قرار داشت، با کسب برتری در دیدار امروز برابر هند صدرنشینی خود در گروه A مسابقات را تثبیت کرد.

تیم ملی ایران ساعت 5 صبح فردا روز جمعه برای برگزاری آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی به مصاف مالزی می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز