خبرگزاری کار ایران

بسکتبال قهرمانی آسیا- چین؛

حسن زاده امتیاز آورترین بازیکن ایران در دیدار با هند

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۵۲۷

محمد حسن زاده بازیکن تیم ملی بسکتبال در دومین دیدار ایران برابر هند در رقابت های قهرمانی آسیا با کسب 16 امتیاز ، امتیاز آورترین بازیکن ایران در این دیدار شناخته شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی بسکتبال ایران امروز پنج شنبه و در دومین دیدار خود با نتیجه 88 بر 66 از  سد هند عبور کرد و با این نتیجه پس از برد مقابل ژاپن دومین پیروزی خود را تداوم بخشید.

در این دیدار درک بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال مهدی کامرانی، سعید داورپناه، صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی را به میدان فرستاده بود در ادامه کواترها با اعمال تغییرات توانست دومین پیروزی را کسب کند.

در این مسابقه محمد حسن زاده با 16 امتیاز توانست امتیاز آورترین بازیکن ایران نام بگیرد و مهدی کامرانی با 13 امتیاز، صمد نیکخواه بهرامی با 12 و حامد حدادی با 11 امتیاز در کنار او از جمله بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی ایران بودند.

بیست و هشتمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا که از اول مهرماه در چانگشا چین آغاز شد تا 11 مهر ماه ادامه دارد و تیم قهرمان این رقابت ها سهمیه حضور در بازی های المپیک 2016 ریو را کسب می کند. 

تیم ملی بسکتبال ایران در گروه A با تیم های ژاپن، هند و مالزی همگروه است. ملی پوشان بسکتبال ایران فردا جمعه به مصاف مالزی می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز