خبرگزاری کار ایران

خوشحالم بردیم؛

برانکو: استحقاق پیروزی را داشتیم/ پنالتی ما محرز بود

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد که پنالتی گرفته شده برای تیمش محرز بوده است.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی در تبریز اظهار کرد:  بابت درگذشتگان مناسک‌حج به ملت ایران تسلیت می‌گویم که در بزرگترین عید مسلمانان اتفاق افتاد. در چنین فضایی این پیروزی بهترین هدیه برای هواداران پرسپولیس بود.

وی افزود: فوتبالی تاکتیکی را در زمین پیاده کردیم و استحقاق برد را داشتیم. تیم ما کیفیت بالایی دارد. ما از لحاظ تاکتیکی بی نقص بودیم ولی ناراحتم به اندازه‌کافی در جدول امتیاز نداریم.

سرمربی سرخ‌پوشان متذکر شد: نیمه‌اول فرصت‌های زیادی خلق کردیم. فضاهایی نفوذ تراکتورسازی را خوب بستیم. با ضد حمله چند فرصت گلزنی ایجاد کردیم . ما با شایستگی بردیم و پنالتی ما هم محرز بود.

برانکو همچنین با بیان اینکه نشان دادیم استحقاق بالای جدول را داشتیم، تاکید کرد: ما خوب کار می‌کنیم اما نتایج مطابق انتظار ما رقم نمی‌خورد. ما تاکنون با بهترین‌های لیگ بازی کردیم و بازی با استقلال هم باقی مانده است.

وی خاطرنشان کرد: لیگ خیلی قوی را داریم و هر تیمی می‌تواند تیم‌های دیگر را ببرد. البته لیگ باز هم تعطیل می‌شود ریتم تیم‌ها به هم می‌ریزد ولی نمی‌شود کاری کرد با این حال خوشحالم که این بازی را به سود خود رقم زدیم.

 

 

کد خبر : ۳۰۷۷۳۳