خبرگزاری کار ایران

به تصمیم شورای فنی احترام می‌گذارم؛

پازاج: بنا، دوران طلایی را به کشتی‌فرنگی برمی‌گرداند/ مربی کاربلد نداریم

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۷۷۱

سرمربی تیم ملی‌کشتی فرنگی‌گفت: بازگشت محمد بنا دوران طلایی را به این رشته برمی‌گرداند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احد پازاج سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که در برنامه "ورزش بدون ویرایش" رادیو سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود: همکاری در کنار محمد بنا برای من یک افتخار است و اعتقاد دارم حضور دوباره وی باعث برگشت دوباره پیشرفت کشتی و آغاز مجدد دوره طلایی این رشته خواهد بود.

وی افزود: شاید برخی از دوستان کسب مقام چهارم در کشتی قهرمانی جهان را امتیاز خوبی قلمداد کنند و به همین دلیل به بنا دوباره برای سر مربیگری پیشنهاد دادند اما معتقدم برخی از اتفاقات باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم.

پازاچ تصریح کرد: در کل کشور تعداد مربیان باتجربه و کار بلد ما بیش از انگشتان یک دست نیست. به تصمیم دوستان احترام می‌گذارم و مطمئن هستم تصمیم آنها به نفع کشتی خواهد بود. ما باید کمک کنیم تا کشتی فرنگی در دنیا بدرخشد و به قدری قوی شویم که کسی جرات نکند کشتی و کشتی گیران ما را دست کم بگیرد.

پازاج درباره وضعیت کشتی فرنگی ایران از نظر کسب سهمیه المپیک گفت: تا این لحظه سهمیه لازم را کسب‌کردیم و امیدوارم با برنامه‌ریزی حساب شده دوستان به نحو شایسته‌ای از این موقعیت بهره ببریم.

وی در پایان گفت: مهم نیست چه کسی مربی تیم ملی کشتی فرنگی شود بلکه همه باید دست به دست هم دهیم و به رشد کشتی فرنگی کمک کنیم .

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز