خبرگزاری کار ایران

بسکتبال جام ملت‌های آسیا - چین؛

بائرمن: فیلیپین چالش بزرگی برای ما خواهد بود/دنبال بهانه‌جویی نیستیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران اعتقاد دارد جمع شدن بازیکنان تیم هنگ‌کنگ در محوطه رنگی باعث شده بود که بازی زیبایی مقابل این تیم رقم نخورد.

به گزارش ایلنا، درک بائرمن بعد از پیروزی 111 بر 56 مقابل هنگ‌کنگ گفت: 5 بازیکن تیم مقابل در منطقه‌رنگی جمع شده بودند و این باعث شد بازی زیبا نباشد. تمام بازیکنان ما به خصوص 5 نفر دوم که به زمین رفتند، بسیار خوب کار کردند و سرعت بازی را با حضور این بازیکنان بهتر کردیم. البته وقتی با 60 امتیاز اختلاف بازی را می‌برید، توضیح زیادی نمی‌توان داد.

او درباره استفاده از تمام بازیکنان نیمکت‌ایران تاکید کرد: 12 بازیکن خیلی خوب داریم. همه آنها لیاقت آن را دارند که بازی کنند. گاهی امکان این وجود ندارد از تمام این نفرات استفاده کنیم اما زمانی که امکانش هست از تمام نفرات استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی درباره بازی در ساعات‌صبح گفت: عملکرد بازیکنان قطعا در ساعات بعدازظهر بهتر از صبح است. از روز اول گفتیم دنبال بهانه‌جویی نیستیم و کار خودمان را می‌کنیم. تیم‌های دیگری هم هستند که باید در این ساعت بازی کنند. البته حق ایران با توجه به نوع بازی ما، بیشتر از این است که در این ساعات بازی کند.

وی درباره بازی با فیلیپین گفت: آنها تیم واقعا سخت‌کوشی هستند، به خصوص از نظر بازی رو در رو که بازیکن پست 5 آنها می‌تواند شوت‌های 3 امتیازی خوبی بزند و در عین حال تحرک خوبی دارد. به همین دلیل کار ما سخت‌تر می‌شود. تمام بازیکنان دیگر این تیم هم خوب شوت می‌زنند و از نظر بازی فردی قدرتمند هستند. بازی با فیلیپین چالش بزرگی برای ما خواهد بود اما بازیکنان ایران آماده هستند و بی‌صبرانه منتظر بازی با یک تیم قوی هستیم.

تیم ملی بسکتبال ایران از ساعت 7:15 دقیقه فردا دوشنبه به وقت ایران به مصاف فیلیپین می‌رود.

کد خبر : ۳۰۸۱۰۱