خبرگزاری کار ایران

بسکتبال جام ملت‌های آسیا - چین؛

سایت فدراسیون جهانی: ایران هنگ‌کنگ را منفجر کرد

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال نوشت: ایران هنگ‌کنگ را منفجر کرد و به برتری رسید.

به گزارش ایلنا، تیم ملی بسکتبال کشورمان بامداد امروز در آغاز مرحله دوم مسابقات بسکتبال جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ به برتری 111 بر 56 دست یافت.

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال با تیتر «ایران هنگ کنگ را منفجر کرد» به این بازی پرداخت و نوشت: مدافع عنوان قهرمانی چهارمین پیروزی پیاپی خود را در جام مت‌های 2015 آسیا با فوت کردن هنگ‌کنگ کسب کرد.

هنگ‌کنگی‌ها در کوارتر اول رقابت تنگاتنگی با ایران داشتند و توانستند تا حدودی فاصله خود را حفظ کنند، اما در کوارتر دوم ایران امتیازهای خوبی را به دست آورد و هرگز به عقب نگاه نکرد.

همکاری خوب صمد نیکخواه بهرامی و محمد جمشیدی تیم ملی ایران را که می‌خواهد مقتدرانه به یک‌چهارم نهایی صعود کند رهبری کرد.میانگین قدی و سایز بازیکنان ایران بسیار بزرگتر از هنگ‌کنگ بود. نقشه‌های درک بائرمن، سرمربی ایران باعث شد تیم ایران در ریباند برتری 55 به 25 را داشته باشد.

محمد جمشیدی در این بازی پر زرق و برق بود و برای ایران درخشید. او در این بازی 22 امتیاز داشت و 8 شوت از 11 پرتاب او وارد سبد شد و سه ریباند را نیز داشت.

در پایان این گزارش آمده است: همان طور که انتظار می‌رفت داستان این مسابقه، یک نمایش بدون مشکل برای این بود. زمان‌های بازی بین بازیکنان ایران پخش شد تا آنها برای بازی سخت فردا مقابل فیلیپین آماده باشند. دیدار ایران و فیلیپین ساعت 7 و 15 دقیقه فردا برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۰۸۱۰۷