خبرگزاری کار ایران

با تصمیم کمیته فنی؛

حضور تیم ملی بوکس در قهرمانی جهان قطر منتفی شد

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۲۰۲

تیم ملی بوکس کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان قطر شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، دبیر فدراسیون بوکس در گفت و گویی ضمن تایید این خبر اظهار داشت: صبح امروز (یکشنبه)جلسه‌ای با حضور رئیس،نایب‌رئیس و اعضای کمیته فنی فدراسیون بوکس برگزار و درباره شرایط تیم ملی بوکس در مسابقات جهانی بحث و تبادل نظر شد.

دانشمند فرد ادامه داد: در پایان این جلسه تصمیم بر این شد که تیم بوکس کشورمان در جهانی قطر حضور نداشته باشد.

وی در ادامه به مصدومیت حسن شاهینی اشاره کرد و گفت: تیم ما 3 نماینده در قهرمانی جهان داشت که متاسفانه حسن شاهینی با مصدومیت مواجه شد و شانس حضور در این رقابت ها را از دست داد.ضمن اینکه در این مسابقات تنها نفرات مدال آور سهمیه المپیک را کسب می کردند که این موضوع کار را برای ما سخت می کرد.

دانشمند فرد افزود: با این شرایط تصمیم گرفتیم که از اعزام تیم به مسابقات قهرمانی جهان قطر خودداری کنیم و تمام تمرکز خود را در راه کسب سهمیه المپیک معطوف به مسابقات قاره ای کنیم.

دبیر فدراسیون بوکس در پایان اذعان داشت: مسابقات قاره ای که فروردین ماه سال آینده در چین برگزار می شود مسیر مناسبی برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو است و ما تمام تلاش خود را برای حضور پرقدرت در این رقابت ها به کار خواهیم بست.

رقابت های بوکس قهرمانی جهان 13 الی 26 مهرماه جاری به میزبانی دوحه قطر برگزار می شود که تیم ملی کشورمان در این رقابت ها حضور نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز