خبرگزاری کار ایران

تیم ملی هنوز محک جدی نخورده؛

ایزدپناه: عملکرد بائرمن حرفه‌ای است

کارشناس بسکتبال ایران گفت: ملی‌پوشان ما با 80 درصد توان خود هم می‌توانند در آسیا به مقام قهرمانی برسند.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی ایزدپناه درباره عملکرد تیم ملی بسکتبال در 4 مسابقه اول خود اظهار داشت:‌ با وجود اینکه ما هنوز رقابت‌های اصلی خود را با تیم‌های قدرتمند آغاز نکرده‌ایم اما تا این لحظه از کار بائرمن سرمربی تیم ملی خوشم آمده است. او به خوبی بازیکنان را هدایت و کنترل می‌کند. او به خوبی حامد حدادی را حفظ می‌کند و اجازه نمی‌دهد که این بازیکن در بازی‌های نسبتا آسان دچار آسیب دیدگی شود.

وی ادامه داد:‌ تیم ملی ما هنوز محک جدی نخورده است که بتوانیم ارزیابی کاملی داشته باشیم اما چیزی که دیدم این بود که بازیکنان در آمادگی بسیار خوبی قرار دارند و با توجه به تمام موارد می‌توانم بگویم که تیم ملی ما دست پر به ایران بازخواهد گشت.

سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال در مورد رویارویی با فیلیپین در بازی فردا عنوان کرد: بازیکنانی که این تیم از آمریکا آورده است همگی سطح بالا هستند و در NBA بازی کرده‌اند، این می‌تواند کار حدادی را سخت کند. درست است که آنها دیر به ترکیب تیمشان اضافه شده‌اند اما رفته‌رفته بهتر می‌شوند.

ایزدپناه در مورد چین که اصلی‌ترین حریف ما برای کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود عنوان کرد:‌ آنها میزبان مسابقات هستند و حمایت تماشاگران پرشور خود را هم دارند. این کار را برای ما قطعاً سخت خواهد کرد اما مطمئنم با تواناهایی که بازیکنان دارند این تیم را هم در خانه‌اش شکست می‌دهیم فکر می‌کنم اگر بازیکنان ما 70 تا 80 درصد توان خود را هم بگذارند می‌توانند قهرمان شوند.

کد خبر : ۳۰۸۲۳۰