خبرگزاری کار ایران

بسکتبال قهرمانی آسیا- چین؛

نخستین شکست شاگردان بائرمن مقابل فیلیپین/فردا ایران مقابل شگفتی‌ساز جام

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل فیلیپین تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاگردان درک بائرمن که هر چهار مسابقه قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، امروز با نتیجه 87 بر 73 از فیلیپین شکست خورد.

کوارترهای اول و دوم این مسابقه به ترتیب با نتایج 25 بر 22 و 18 بر 15 به سود ایران رقم خورد اما فیلیپین با پیروزی 28 بر 17 و 22 بر 13 در دو کوارتر بعدی توانست برنده کل مسابقه شود.

ایران با وجود این شکست، با هفت امتیاز و به دلیل شکست مقابل فیلیپین در بازی رو در رو، پایین تر از این تیم در دوم نخست جدول رده بندی گروه E قرار گرفت.

درک بائرمن در این مسابقه تیم خود را با ترکیب اولیه صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، مهدی کامرانی، اوشین ساهاکیان و سعید داورپناه روانه میدان کرد ولی در نهایت نتوانست از این بازی حساس و تعیین کننده با پیروزی خارج شود.

اشتباهات عجیب و پی در پی بازیکنان ایران در پاسکاری و شوت زنی و از سوی دیگر نحوه قضاوت داور مسابقه باعث شد روحیه و ساختار تیمی بازیکنان ایران از بین برود.

در سوی دیگر میدان، فیلیپینی ها با بهره بردن از به هم ریختگی نظم تاکتیکی بازیکنان ایران از برنامه های متنوع در حمله استفاده کردند و فاصله امتیازی را بیشتر و بیشتر کردند و در نهایت نیز به پیروزی رسیدند.

تیم ملی ایران از ساعت 5 فردا در سومین مسابقه خود در مرحله دوم به مصاف فلسطین می رود که در مرحله مقدماتی فیلیپین را شکست داده بود.

کد خبر : ۳۰۸۴۲۳