خبرگزاری کار ایران

به میزبانی تهران برگزار می‌شود؛

رکوردگیری ملی‌پوشان وزنه‌برداری در هفته دوم لیگ/ انتخاب تیم اعزامی به آمریکا

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۵۳۵

هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری و انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی آمریکا، 23 و 24 مهر ماه در تالار وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، انتخاب تهران به عنوان میزبان هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری به دلیل همزمانی این مسابقات با رکوردگیری نهایی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات جهانی 2015 است.

کادر فنی تیم ملی در نظر دارد همزمان با رقابت های هفته دوم لیگ برتر از اعضای تیم ملی رکوردگیری کند تا با توجه به رکوردهای ملی پوشان، ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور در رقابت‌های جهانی آمریکا مشخص می شود.

بهداد سلیمی، نواب نصیر شلال، کیانوش رستمی، رسول تقیان، بهادر مولایی، مجید عسگری، سعید محمدپور، علی هاشمی، سهراب مرادی، جابربهروزی و علی‌میری 11 وزنه‌بردار حاضر در اردوی تیم ملی هستند که 8 نفر آنان برای شرکت در پیکارهای قهرمانی جهان انتخاب خواهند شد.

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی سال 2015 جهان و کسب سهمیه المپیک 2016 ریو اواخر آبان ماه در شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا برگزار می شود.

براین اساس و طبق بخشنامه سازمان لیگ، زمان ورود اعضای تیم های شرکت کننده در هفته دوم لیگ برتر روز چهارشنبه 22 مهرماه خواهد بود و رقابت‌های دسته های هشت گانه نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه (23 و 24 مهر) در تالار وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر 26 و 27 شهریور ماه به میزبانی تیم ذوب آهن در خانه وزنه‌برداری اصفهان برگزار شد و با صدرنشینی تیم میزبان به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز