خبرگزاری کار ایران

بسکتبال جام ملت‌های آسیا - چین؛

سرمربی فیلیپین: بازی مقابل ایران همیشه دشوار است/ به خودم و تیمم تبریک می گویم

سرمربی تیم ملی بسکتبال فیلیپین در کنفرانس خبری بعد از دیدار مقابل ایران به تیم خود تبریک گفت و از رویارویی بازیکنان ایران و فیلیپین صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جیسون ویلیام بازیکن، تیم ملی بسکتبال فیلیپین بعد از پیروزی مقابل ایران به همراه بالدوین، سرمربی تیم در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

ویلیام که با 26 امتیاز بهترین امتیازآور فیلیپین در این بازی بود، درباره احساس خود بعد از برد ایران که پس از مدت‌ها اتفاق افتاد، گفت: خیلی خوشحالیم، اما هنوز کار تمام نشده است. یک بازی دیگر در دور دوم داریم. باید اول هند را ببریم تا سرگروه شویم و به مرحله بعدی پا بگذاریم.

تب بالدوین سرمربی فیلیپین هم گفت: چیزی که امیدوار به آن بودیم، همین پیروزی بود. از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم و به خودمان تبریک می گویم.

وی افزود: دفاع زون (منطقه ای) به ما کمک کرد. البته بازیکنان ایران سریع خودشان را تطبیق می دهند. ایران مربی بسیار خوب و بازیکنان باهوشی دارد. آنها در نیمه دوم کار سختی در منطقه بیرونی و مقابل گاردهای ما داشتند.

وی درباره بازی فورواردهای تیم گفت: کلوین امروز به خوبی مقابل حسن زاده و اوشین ساهاکیان ایستاد. این بازیکنان انرژی زیادی دارند و به خوبی جلوی آنها گرفته شد.

بالدوین درباره حامد حدادی و آندری بلچ تاکید کرد: بیشتر از آندری باید درباره حامد حدادی صحبت کنیم. حدادی معمولا مقابل بازیکنی مثل بلچ بازی نمی کند. فیزیک و نوع بازی بلچ با سایر حریفان حدادی متفاوت است. این برای ستاره ایران خوب بود که جایی با چنین شرایطی روبرو شود.

وی افزود: بلچ بازیکن قدرتمند و خوبی است. او به ما انرژی، امتیاز و ریباند کافی داد. برای مقابله با حدادی باید باهوش و قوی بود که دقیقا بلچ همین خصوصیات را داشت. البته کسی چه می داند. امروز مقابل ایران برنده شدیم؛ شاید در صورت رویارویی دوباره با این تیم، اتفاق دیگری رخ دهد.

کد خبر : ۳۰۸۶۷۱