خبرگزاری کار ایران

امروز، روز غم انگیزی است؛

کی روش: یک دوست، برادر و هم تیمی را از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۵۵۵

سرمربی تیم ملی فوتبال با ابراز تاسف از درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: یک دوست، برادر و هم تیمی خود را از دست دادیم.

به گزارش ایلنا، بازیکنان تیم ملی که خود را آماده حضور در تمرین ریکاوری می کردند با شنیدن خبر درگذشت ناگهانی هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس در بهت فرو رفتند.

غم از دست دادن این همبازی، بازیکنان تیم ملی را به شدت ناراحت کرد و در چهره تک تک آنها این ناراحتی مشخص بود.

بعد از صرف صبحانه، کارلوس کی روش از بازیکنان خواست 10 دقیقه زودتر در سالن حاضر شوند.

پس از حضور بازیکنان در سالن، کارلوس کی روش در جمع بازیکنان با شکستن سکوت سنگین سالن گفت: آقایان! امروز روز ناراحت کننده ای برای همه ماست. روز بسیار غمگین و جانگدازی برای تک تک ماست. یک دوست، یک برادر و یک هم تیمی خوب مان را از دست دادیم. 

وی افزود: از شما می خواهم به احترام هادی بایستید و یک دقیقه سکوت کنید و برای آمرزش او دعا کنید. از خداوند بزرگ عاجزانه درخواست می کنیم که این دوست عزیز، این پسر گل، این برادر عزیز و این پدر مهربان را مورد رحمت و مغفرت خودش قرار بدهد.

هادی نوروزی کاپیتان 30 ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران صبح امروز در منزل سکته کرد و پس از انتقال به بیمارستان آتیه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز