خبرگزاری کار ایران

در سوگ یاورصادق ارتش سرخ؛

دست تکان دادیم و از دستت دادیم/خداحافظ مرد روزهای سخت

خبر شوک آور امروز همه را در پیله ناراحتی فرو برد و ریز و درشت انگشت بر دهان و متاثر شدند . تاسف از اینکه کاپیتان خوش اخلاق و با وفای ارتش سرخ از میان ما کوچ کرد و رفت .

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرگی بهت آور که باورش سخت بود اما واقعیت داشت ، هادی به همین راحتی نوار کاپیتانی را بوسید و بر زمین گذاشت  و با دنیای فانی وداع کرد تا یاد و خاطره اش جاودان بماند.

در شرایطی که از سوگ از دست دادن هموطنان بیگناه در فاجعه منا رها نشده و این غم بزرگ در سینه سنگینی می کرد، خبر غمبار مرگ فرزند نجیب خطه سرسبز مازندران همه را در لاک ماتم فرو برد.

کاپیتان متعصب پرسپولیس به همین راحتی و در آستانه عید سعید غدیر با جهان فانی خداحافظی کرد و رفت اما یاد و خاطره اش هیچگاه از نظرها محو نخواهد شد.

فوتبالیستی که هیچگاه پرخاش نمی کرد و غرنمی زد اما یاور صادق سرخ پوشان بود و قوت قلب عمیق برای میلیونها هوادار سینه چاک قرمز. اشتهای تمام نشدنی هادی زبانزد خاص و عام بود واز حقارت و سرافکندگی هواداران دلباخته سرخ  ، سخت نگران می شد و خون دل می خورد.

این حس برتری نشان از روحیه خاص هادی می داد ، چرا که نوروزی پیش از آنکه به سمت و سوی مستطیل سبز و دنیای توپ گرد برود ، کشتی گیری قابل بود و یکی ازگوش شکسته های دیار سرسبز شمال به شمار می رفت .

باورش سخت است اما هواداران ارتش سرخ بایستی به تیم بدون هادی دوست داشتنی عادت کنند.

دیگر صدای هادی گل از سوی هزاران هوادار پرسپولیس بلند نمی شود و باید به صدای"خداحافظ هادی نوروزی" عادت کنیم.

برای کاپیتان محجوب پرسپولیس از درگاه خداوند منان اجر جزیل خواهانیم و امید است که به بازماندگان به خصوص همسر و دو فرزند نازنیش صبری عظما عطا کند.

کد خبر : ۳۰۹۵۷۷