خبرگزاری کار ایران

بابت نتایج عذرخواهی می‌کنم؛

دلایل ناکامی والیبال‌ایران از زبان شهرام محمودی/همه مقصریم

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۷۵۴

ملی پوش والیبال ایران گفت: قول می‌دهم با صعود به المپیک نتایج ضعیف تیم‌ملی در مسابقات جام‌جهانی را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهرام محمودی که در برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت و گو سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: به دلیل اینکه نتوانستیم بازی خوبی را درمسابقات جام جهانی به نمایش بگذاریم و دل مردم را شاد کنیم، از مردم عزیز عذرخواهی می کنم اما قول می دهم باتلاش و پشتکار دوستانم تیم ملی به المپیک صعود کند.

وی درباره عوامل ناکامی تیم ملی در این رقابت ها ادامه گفت: فضا و جو ناراحت کننده و سنگینی در اردوی تیم ملی حاکم بود که غیر قابل توصیف است.

محمودی همچنین اضافه کرد:شرایط این دوره از رقابت ها بقدری سخت بود که تیمی مانند لهستان هم با وجود قدرتمند بودن با کسب 20 امتیاز هم نتوانست جایگاه مناسبی به دست آورد و به مقام سوم رضایت داد و در نهایت المپیک را از دست داد.

وی همچنین افزود:تیم ما تورنمنت را بد شروع کرد که هنوز هم سختی مسابقات از ذهن ما خارج نشده و با ناباوری این سئوال در ذهن ما  نقش بسته که چرا نتوانستیم از پس همه تیم ها برآییم و این امر از نظر روانی به ما لطمه زده است.

بازیکن تیم ملی والیبال اظهار کرد:از قبل در مورد بازی اول حرف زده بودیم که مسابقه اول پایه و اساس پیروزی ما درآینده و اگر مسابقه اول را واگذار کنیم باید به دنبال تیم های دیگر بدویم تا بتوانیم با سختی به نتیجه دلخواه دست یابیم وامتیاز همه ست ها هم در این رقابت ها محاسبه می شد.

وی درباره شایعه ای که در مورد ناهماهنگی و دلسردی بازیکنان در جامعه ایجاد شده گفت:من این حرف را نمی پذیرم ، زیرا این مطلب را برخی از افراد غیر کارشناس به اشتباه در جامعه مطرح کردند.

محمودی افزود:در ترکیب تیم ملی و کادر فنی هیچ تغییری ایجاد نشده اما ما نباید بازی اول را به راحتی واگذار می کردیم. غیراز مشکل بودن رقابت های این دوره مسائل کوچک و بی اهمیت هم در عدم نتیجه گیری تاثیر گذار بود.

وی تصریح کرد:بازیکنان در طول مسابقات بخاطر فشاری که از اطراف به آنها وارد می شود عصبی می شوند و ممکن است عملکرد انها در ست های مختلف دچار افت  مقطعی شود، اما نمی توان این مسائل را فقط به بی کفایتی مدیریت و کادر فنی  و سرپرست تیم نسبت داد و بلکه در این مورد همه ما مقصر هستیم.

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: وضعیت تیم باید دگرگون شود و با این اوضاعی که در تیم حاکم شده نمی توانیم برای صعود به المپیک امیدوار باشیم و عده ای به جای اینکه برای رفع مشکل  چاره جویی کنند ، فقط به منافع  خود و آسیب زدن به تیم ملی فکر می کنند. 

وی همچنین افزود:بازیکنان از پتانسیل بالایی بر خور دار هستند اما باید با کمک مسئولان ورزش تقویت وحمایت شود و از آنجایی که زندگی مردم با والیبال آمیخته شده ما به خاطر کوتاهی در کسب نتیجه دلخواه هموطنان از آنها عذر خواهی می کنیم.

محمودی بیان کرد:از مربیان و کارشناسان این رشته پر طرفدار تفاضا می کنم هدفشان فقط و فقط حمایت از تیم ملی باشد اما برخی از افراد از شرایط بد والیبال سوء استفاده  کرده و به قولی ازآب گل آلود ماهی می گیرند و قصد دارند بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال را تخریب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز