خبرگزاری کار ایران

شرکت توسعه و نگهداری اعلام کرد؛

برخورد قانونی با عوامل بلیت‌فروشی مراسم تشییع هادی نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۹۵۸

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از برخورد قانونی با برخی سود جویان در بلیت فروشی مراسم تشییع هادی نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی امروز شنبه با صدور اطلاعیه ای در این باره اظهار داشت: مدیرعامل این شرکت بنا به درخواست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای هرگونه همکاری از سوی مجموعه ورزشی آزادی جهت برگزاری مراسم تشییع پیکر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید این تیم موافقت کرده و به مسئولان این مجموعه دستور داد تا همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

این درحالی است که برخی سودجویان روز جمعه گذشته در رفتاری غیر اخلاقی و ناشایست اقدام به فروش بلیت پارکینگ مجموعه ورزشی آزادی کرده اند که این منجر به ناراحتی هواداران این تیم و تمامی مسئولان مربوطه شد.

بر اساس این اطلاعیه، مصطفی مدبر با محکوم کردن این اقدام، به مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی آزادی دستور داده است تا با بررسی دقیق، با خاطیان و هنجارشکنان برابر مقررات و قوانین برخورد کرده و گزارشی در این زمینه در اختیار این شرکت قرار دهند.

مراسم تشییع جنازه مرحوم هادی نوروزی، کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس تهران که صبح پنج‌شنبه در سن 30 سالگی بدلیل سکته قلبی فوت کرد، جمعه صبح با حضور هزاران نفر از علاقمندان این ورزشکار با اخلاق در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز