خبرگزاری کار ایران

با ارسال پیامی صورت گرفت؛

خداحافظی نویدکیا با سپاهانی‌ها/ سکوت و خانه‌نشینی را به سود سپاهان می‌دانم!

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۰۴۴

کاپیتان سال‌های اخیر سپاهان با صدور بیاینه‌ای از سپاهانی‌ها خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، در بیانیه محرم نویدکیا آمده است: همه عمر کوشیدم برای مردم شریف اصفهان و تیم محبوبم مفید باشم. یک زمان با حضور خودم و بضاعتی که داشتم این کار را انجام می‌دادم، اکنون به دلایلی غیرقابل گفتن با غیبت خودم همان کار را می‌کنم.

وی افزوده است: سکوت و خانه‌نشینی را به سود سپاهان می‌دانم، شاید روزی ناگفتنی‌های کنونی را با گذشت زمان بازگو کنم. با تمام احترامی که برای هواداران سپاهان قائل هستم و تمام حمایت‌هایشان که یک دنیا برایمان ارزش داشت و آن را هرگز فراموش نخواهم کرد، باید بگویم بهترین کار در حال حاضر حمایت از نام سپاهان و بازیکنان این تیم است چون تمام سرمایه ما ابتدا نام سپاهان و بعد همین بازیکنان هستند.

وی در ادامه بیانیه آورده است: ناگفته نماند تمام سرمایه سپاهان هم فقط شما هواداران هستید و این نام بزرگ متعلق به شما است. پس از همه شما سپاهانی‌ها چه آنهایی که دوستم دارید و چه آنهایی که ندارید، خواهش می‌ کنم با هم متحد شوید و به خاطر تمام اشک‌ها و لبخندهایی که سال‌ها با هم تجربه کردیم، آخرین خواسته‌ام را انجام دهید: به هیچ‌کس توهین نکنید و از نام سپاهان و بازیکنان دفاع کنید تا مثل همیشه سپاهانی قدرتمند و باشخصیت داشته باشیم.»

«حدیث نیک و بد ما نوشته خواهد شد /زمانه را ورقی و دفتری و دیوانیست»

با احترام دوستدار همیشگی شما محرم نویدکیا

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز