خبرگزاری کار ایران

ورزش‌های آبی رده‌های سنی آسیا- تایلند؛

4 شناگر ایران راهی فینال شدند/جابجایی یک رکورد رده سنی

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۲۳۰

در آخرین روز مسابقات شنای رده سنی آسیا نمایندگان ایران یک رکورد در رده سنی ۱۳-۱۴ سال را جابجا کردند و در 4 ماده فینالیست شدند.

به گزارش ایلنا، مرحله مقدماتی آخرین روز از مسابقات شنای رده های سنی آسیا به پایان رسید. در این روز شناگران ایران در ماده های مختلف به آب زدند و چهار مجوز حضور در فینال را هم کسب کردند.

ابتدا احمدرضا جلالی و مهدی انصاری در ۵۰ متر آزاد مسابقه دادند. در این رویداد جلالی با زمان ۲۴٫۰۱ به عنوان نفر هفتم راهی فینال شد. مهدی انصاری هم با رکورد ۲۴٫۲۳ دهم شد و از راهیابی به فینال باز ماند.

در ادامه بنیامین قره حسن لو و فراز اکبری در ماده ۵۰ متر آزاد رده سنی ۱۵-۱۷ سال به ترتیب با رکوردهای ۲۴٫۴۹ و ۲۵٫۸۱ دهم و بیست و دوم شدند و به کار خود پایان دادند.

دیگر مسابقه نمایندگان ایران هم ۵۰ متر آزاد بود. این بار علیرضا امین زمردی در رده سنی ۱۳-۱۴ سال رکورد ۲۵٫۳۸ را ثبت کرد و به عنوان نفر چهارم راهی مرحله فینال شد. در این ماده امیرمحمد عزیزی کوچکترین عضو کاروان شنای ایران هم به آب زد. عزیزی ۵۰ متر را در ۲۵٫۸۳ شنا کرد و رکورد این ماده را در رده سنی ۱۳-۱۴ سال به نام خود ثبت کرد. پیش از این رکورد این ماده ۲۶٫۱۴ بود. او با این رکورد دهم شد و به فینال نرسید.

ماده ۱۰۰ متر کرال پشت هم با حضور دو نماینده ایران پیگیری شد. جمال چاوشی فر  و محسن مهمان نواز در این ماده به آب زدند. چاوشی فر در این مسابقه زمان ۵۸٫۴۱ را ثبت کرد و با ایستادن در رده چهارم راهی مرحله فینال شد.

در رده سنی ۱۵-۱۷ سال هم سینا غلامپور در ۱۰۰ متر کرال پشت شرکت کرد. او توانست زمان ۱٫۰۳٫۳۴ را به نام خود ثبت کند و با بدشانسی به عنوان نفر نهم از راهیابی به فینال باز ماند.

شناگران ۱۲-۱۳ ساله ایران در ماده ۱۰۰متر کرال پشت آخرین نمایندگان صبح امروز ایران بودند. امیرمحمد عزیزی مقدم و علیرضا امین زمردی به ترتیب زمان های ۱٫۰۴٫۳۱ و ۱٫۰۴٫۹۷ را ثبت کردند. عزیزی با این زمان توانست هشتم شود و آخرین فینالیست شنای ایران لقب گیرد. زمردی هم پس از او در جایگاه نهم قرار گرفت.

عصر امروز مسابقات مرحله فینال برگزار می شود و نمایندگان ایران پس از چهار بار حضور در این مرحله به کار خود در هشتمین دوره مسابقات رده سنی قهرمانی آسیا (بانکوک۲۰۱۵) خاتمه می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز