خبرگزاری کار ایران

جودو قهرمانی آسیا؛

ترکیب تیم ملی نوجوانان جودو اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۲۳۱

سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان اسامی جودوکاران اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش ، هشتمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای 17 و 18 مهرماه به میزبانی تایلند در بانکوک برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران با ترکیبی کامل در این مسابقات به میدان خواهد رفت.

بر اساس اعلام عطاالله عباس نژاد سرمربی این تیم با ترکیب  ، محمد خوشبین در وزن 50- کیلوگرم ، علی محمدی بریمانلو در وزن در وزن 55- کیلوگرم ، کاظم کریمی در وزن 60- کیلوگرم ، سینا قمی در وزن 66- کیلوگرم ، جواد مرادی در وزن 73- کیلوگرم ، یاسین تقوی در وزن 81- کیلوگرم ، حمید رضا ملک زاده در وزن 90- کیلوگرم و علی پرهیزگار در وزن 90+ کیلوگرم در این دوره از رقابت ها به دیدار رقبای خود می رود.

بر اساس برنامه اعلام شده این تیم روز چهارشنبه 15 مهرماه جهت حضور در این دوره از رقابت ها عازم بانکوک خواهد شد. مراسم قرعه کشی و وزنکشی مسابقات روز پنجشنبه 16 مهرماه برگزار خواهد شد. جمعه 17 مهرماه جودوکاران اوزان 50- ، 55- ، 60- و 66 کیلوگرم به روی تاتامی می روند و شنبه 17 مهرماه نیز رقابت های مبارزات اوزان 73- ، 81- ، 90- و 90+ کیلوگرم به دیدار رقبای خود خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز