خبرگزاری کار ایران

بازی سختی مقابل عمان داریم؛

ابراهیمی: نباید نگران صعود به جام جهانی باشیم/ داوران ایرانی باشرافت هستند

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۳۴۷

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت که بازیکنان این تیم نباید نگران صعود به جام جهانی باشند.

به گزارش ایلنا، امید ابراهیمی با اشاره به اردوی تیم ملی که در امارات در حال برگزاری است ، افزود: تمرینات خوبی در این اردو داشتیم و با اضافه شدن بازیکنان لژیونر تیم کامل و آماده دیدار برابر عمان می شود، دیداری که سخت ترین دیدار ما در این مرحله است.

وی اظهار داشت: تیم‌هایی نظیر کره جنوبی و ژاپن حریفان دشواری هستند و سبک بازی آنها هم با ما متفاوت است اما تیم های کشورهای حوزه خلیج فارس سبک بازی نزدیک به فوتبال ایران دارند. این مسئله دیدار ما را برابر عمان سخت تر می کند اما امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.

دیدار تیم ملی کشورمان با تیم ملی عمان در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روز پنج شنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۱۸ به وقت تهران در عمان برگزار می شود.

این بازیکن تیم ملی فوتبال با اشاره به ترکیب جوان تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد : بازیکنان جوان تیم به اردو و بازیهای تدارکاتی بیشتری نیاز دارند . همه بازیکنان جوان حاضر در تیم ملی دارای تکنیک هستند و بازی آنها خوب است .

ابراهیمی افزود: هر بازیکنی که به تیم ملی دعوت می شود باید قدر این پیراهن را بداند .

وی در عین حال گفت : تفکر کادر فنی و به ویژه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی باعث می شود تا بازیکنان با اعتماد به نفس وارد میدان شوند . ما نباید نگران صعود به جام جهانی هم باشیم زیرا توانایی فوتبال ایران بالاتر از این است و ما با تلاش بیشتر می‌توانیم در جام جهانی خوب ظاهر شویم.

ابراهیمی در مورد اشتباهات اخیر داوران در لیگ های برتری هم افزود: وقتی داور مرتکب اشتباه می شود نباید تمام فکر بر روی آن متمرکز شود زیرا این روش کمک می کند تا اشتباه تکرار نشود. داوران ایرانی با شرافت هستند و آن را با هیچ چیزعوض نمی کنند.

این بازیکن تیم ملی با ابراز تاثر از درگذشت کاپیتان تیم پرسپولیس گفت:جای هادی نوروزی خالی است و امیدوارم ما فوتبالیست ها بیشتر قدر همدیگر را بدانیم .

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز