خبرگزاری کار ایران

پس از تساوی در غرب آسیا؛

خاکپور: می‌توانستیم 5- 6 گل به عربستان بزنیم/جویثل: بازی‌کردن مقابل ایران آسان نبود

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۵۵۹

سرمربی امید درباره کسب تساوی مقابل عربستان گفت: مطمئنم همه از تماشای این بازی خوب و با کیفیت لذت بردند.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی امید ایران در نشست‌خبری پس از بازی مقابل عربستان گفت: تیم ما به مراتب بهتر از حریف کار کرد و انتخاب دروازه‌بان عربستان به عنوان بهترین بازیکن زمین، گواه بر این ادعا است. بازیکنان ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادند و می‌توانستیم با اختلاف 5 یا 6 گل برنده بازی باشیم.

وی درباره اینکه شاید این تساوی منجر به حذف از مسابقات غرب آسیا شود، گفت: به هرحال این هم بخشی از بازی فوتبال و مسابقات است اما این یک واقعیت بزرگ در فوتبال است که تیم برتر زمین همیشه برنده نیست.

خاکپور ادامه داد: البته هنوز چیزی تمام نشده است. ما به هیچ‌وجه نا امید نیستیم و باید منتظر نتایج سایر مسابقات بود.

سرمربی تیم امید در پاسخ به این سوال که گروه‌بندی و برنامه مسابقات به ضرر ایران بوده، گفت: این اتفاقات به هیچ‌وجه جدید نیست و همیشه در این بخش آسیا شاهد چنین برنامه‌ریزی‌هایی بوده‌ایم. در بیشتر مواقع برنامه‌ریزی بازی‌ها طوری بود که تیم ما همیشه منتظر نتایج سایر بازی‌ها بوده و امیدوارم مسئولان برگزاری مسابقات در آینده برنامه‌ریزی بهتر و عادلانه‌تری داشته باشند.

جویثل: بازی کردن مقابل ایران آسان نبود

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال عربستان نیز در نشست خبری گفت: بازی کردن مقابل تیم ایران واقعا کار آسانی نبود.

بندر جویثل در ابتدا گفت: بابت تلاش و بازی خوب دو تیم تبریک می‌گویم و باید اعتراف کنم بازی کردن مقابل تیم ایران واقعا کار آسانی نبود.

وی افزود: نیمه دوم هر دو تیم خسته بودند و معلوم نبود چه تیمی نتیجه می‌گیرد. بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار در مسابقات رسمی ظاهر شدند و عملکرد قابل قبولی داشتند.

سرمربی عربستان ادامه داد: بازی اول ایران مقابل بحرین را آنالیز کرده بودیم و به برنامه و سبک بازی ایران اشراف داشتیم که اتفاق بسیار مهم و‌ خوبی برای ما بود.

سرمربی عربستان درباره بازی پایانی گروه مقابل بحرین گفت: تیم ما فرصت کافی برای ریکاوری ندارد و باید تلاش کنیم تا بازیکنان را برای بازی بعدی مقابل بحرین آماده کنیم. به برد با گل‌های زیاد در آن بازی نیاز داریم و باید تلاش کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز