خبرگزاری کار ایران

رستگار خطاب به جوانان جودو:

چشم امید جودو به شما است/بی حاشیه باشید تا موفق شوید

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۰۲۲

رییس فدراسیون جودو پیش از آغاز آخرین تمرین تیم های ملی نوجوانان و جوانان با ملی پوشان به صحبت پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علی رستگار در حاشیه آخرین تمرین تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دقایقی با ملی‌پوشان به گفت و گو پرداخت و از آنها به عنوان آینده جودوی ایران یاد کرد.

رستگار در ابتدای صحبت‌هایش ضمن تشکر از زحمات کادر فنی، خطاب به ملی‌پوشان گفت: تا حد توان بهترین امکانات را برای شما فراهم کردیم زیرا تمرکز فدراسیون جودو روی تیم‌های پایه است.

وی افزود:در بحث اعزام به قهرمانی آسیا با مشکلاتی مواجه بودیم که با همکاری اسپانسر این مشکل برطرف شد و بدون هیچ مشکلی و در قالب دو تیم به تایلند اعزام خواهید شد.

رییس فدراسیون جودو ادامه داد: درست است شما سن و سال بالایی ندارید اما اکثرا جزو باتجربه‌ها هستید و از سطح مسابقات قهرمانی آسیا خبر دارید.

وی با بیان اینکه نتیجه‌گیری نوجوانان در روز اول راه را برای موفقیت جوانان هموار خواهد کرد، افزود: ملی‌پوشان نوجوان ما تاثیر زیادی در موفقیت ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا دارند. اگر تیم نوجوانان در روز نخست موفق به کسب نتایج قابل قبول شود، از لحاظ روحی و روانی تاثیر به سزایی در موفقیت تیم جوانان خواهند داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه نوجوانان و جوانان آینده جودو را می‌سازند، گفت: شما جوانان چشم امید جودو هستید. کمتر از 4 سال دیگر بسیاری از شماها اسکلت اصلی تیم ملی بزرگسالان را تشکیل می‌دهید، به همین خاطر از شما می‌خواهم تا با قدرت در میدان آسیایی حاضر شوید.

رستگار در پایان گفت: تلاش‌های امروز شما منجر به کسب نتیجه در آینده نه چندان دور می‌شود. پس از شما می‌خواهم تا بدون حاشیه به کارتان ادامه دهید تا موفق شوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز