خبرگزاری کار ایران

در خانه کشتی تهران صورت گرفت؛

معاون وزیر ورزش مهمان ویژه فرنگی‌کاران/هدیه ویژه بنا به کشتی‌گیر خردسال

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۳۴۶

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه) با حضور در محل خانه کشتی تهران از نزدیک ناظر تمرین فرنگی کاران بود.

به گزارش ایلنا، فرنگی کاران در ادامه تمرینات مرحله اول اردوی خود، صبح امروز تمرین وزنه را در برنامه داشتند که این تمرین یک مهمان ویژه داشت.

نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش به همراه حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی با حضور در محل خانه کشتی شماره یک تهران از نزدیک نظاره گر تمرین فرنگی کاران بود و در ادامه دقایقی را نیز با محمد بنا سرمربی تیم ملی در مورد شرایط پیش روی این تیم تا رقابت های المپیک گفت و گو کرد.

همچنین اردونشینان عصر روز گذشته یک جلسه تمرین کشتی را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند. در این تمرین فرنگی کاران پس از دویدن و نرمش در تایم های تعیین شده به تمرین در سرپا و خاک پرداختند و محمد بنا و سایر مربیان در حین این تمرین فشرده و دیدنی نکات لازم را به فرنگی کاران گوشزد کردند.

محمد بنا در ابتدای تمرین دیروز دقایقی را در مورد اهمیت روزهای باقی مانده تا المپیک ریو، برای ملی پوشان صحبت کرد و در ادامه نیز هدایایی از طرف وی به یکی از کشتی‌گیران خردسال مناطق جنوبی شهر تهران اهدا شد.

این مرحله از اردوی فرنگی کاران که از 12 مهر آغاز شده است تا 23 مهر ماه با انجام تمرینات کشتی، دوومیدانی، مرور فن، وزنه، طناب و صبحگاهی ادامه می یابد.

فرنگی کاران تا زمان بازی های المپیک 17 مرحله اردو را در برنامه دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز