خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس به خانواده هادی تعهد دارد؛

مهاجرانی: عمان برای هیچ تیمی آسان نیست/ انگیزه کی‌روش برای موفقیت فاکتور مهمی است

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۴۰۲

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: عمان در چند سال اخیر حریف آسانی برای هیچ تیمی نبوده است.

حشمت مهاجرانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: عمان در چند سال اخیر حریف آسانی برای هیچ تیمی نبوده است. وقتی من سرمربی این تیم بودم در تیم ملی عمان جوانگرایی کردم و بعد از من هم بقیه مربیان تیم عمان این کار را پیگیری کردند.

وی افزود: عمان بازیکنان جنگنده ای دارد و در تیم های باشگاهی شان امکانات و مربیان خوبی دارند . این تیم جنگنده است و با کویت و امارات فرق می کند و به راحتی تسلیم نمی شود و مقابل این تیم بازی آسانی نداریم. ما 10 سال است که عمان را نبرده ایم اما امیدواریم در این بازی برنده شویم چون تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که از نظر روحی شرایط خوبی دارند و به این بازی خوشبین هستم.

وی ادامه داد: اینکه چرا نتوانسته ایم در این 10 ساله عمان را ببریم به این دلیل است که شرایط در هر بازی فرق می کند. ما از هر نظر برتر از عمان هستیم اما روز بازی شرایط روحی فرق می کند و میل و اشتیاق بازیکنان متفاوت است. تیم ما اردوی بسیار خوبی در دبی داشته اما دروازه بان عمان که در انگلیس بازی می کند نقطه قوت این تیم است.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد حاشیه هایی که برای کی روش ایجاد شده و تاثیر آن روی تیم ملی اظهار داشت: این مسائل به تیم ملی ضربه نمی زند چون شرایط خاصی است و بازیکنان ما هدف دارند و برای رسیدن به هدف شان تلاش می کنند. کی روش هم فاکتورهای موفقیت را دارد و برای بردن عمان تلاش می کند. میل و خواسته کی روش برای رسیدن به موفقیت فاکتور بزرگی است.

مهاجرانی در پایان و در مورد درگذشت هادی نوروزی گفت: خدا هادی نوروزی را رحمت کند. من فقط از طریق دیدن بازی هایش هادی را می شناختم و بازیکن باتعصب و باغیرتی بود. این اتفاق ضایعه بزرگی برای پرسپولیس و هوادارانش و جامعه ورزش ایران است. این اتفاق انگیزه بازیکنان پرسپولیس را بالا می برد تا موفقیت کسب کنند و آن را به هادی تقدیم کنند. مردم و هواداران پرسپولیس و بازیکنان و مسولان قدرشناس بودند و بدرقه خوبی از هادی داشتند. خدا به همسر و فرزندان و خانواده هادی صبر دهد و به آنها تسلیت می گویم. باشگاه پرسپولیس نسبت به خانواده هادی نوروزی که کاپیتان این تیم بوده تعهد دارد و با توجه به شناختی که من از خوردبین؛ جعفر کاشانی؛ عبدی و زادمهر دارم آدم هایی هستند که خانواده نوروزی را تنها نخواهند گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز