خبرگزاری کار ایران

حق نداریم مغرور باشیم؛

لگوئن: ایران معیارهای یک تیم بزرگ را دارد/برای گلزنی راه حل جادویی ندارم

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۴۲۵

سرمربی تیم فوتبال عمان گفت: ایران تمام معیارهای یک تیم بزرگ را دارد و می‌دانیم که بازیکنان و سرمربی تیم ملی ایران چه کیفیتی دارند.

به گزارش ایلنا، پل لگوئن در نشست خبری پیش از دیدار عمان برابر ایران اظهار داشت: این تیم بازیکنان باتجربه و با قدرتی دارد و احترام زیادی برای ایران قائل هستیم اما این دلیل نمی شود که تلاش‌مان را کم کنیم، بلکه بهترین عملکردمان را در مقابل ایران ارایه می کنیم.

وی افزود: از تیم ایران با دیدن فیلم بازی‌ها شناخت خوبی داریم و باید با تواضع برابر این تیم به میدان برویم و حق نداریم که مغرور باشیم.

لگوئن در پاسخ به این سئوال که در مورد بازی‌های برگشت چه فکر می کنید گفت: ما قدم به قدم پیش می رویم. اکنون بازی برابر ایران را پیش رو داریم . دیدار با تیم خوب ایران برای ما مهم است چرا که بازی کلیدی در گروه به حساب می آید.

وی در مورد عملکرد عمان در دیدار با سوریه نیز اظهار داشت: شرایط دیدارهای دوستانه و رسمی متفاوت است، ولی در خط حمله شرایط خیلی خوبی نداشتیم اما روی این موضوع کار کرده ایم و ضمن اینکه راه حل جادویی هم برای گلزنی سراغ ندارم.

سرمربی تیم فوتبال عمان افزود : با بازیکنان صحبت کرده ام و انتظار دارم که آنها هم در بازیهای سخت مانند آنچه فردا پیش رویمان قرار دارد خودشان را نشان دهند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حضور ایران در رتبه نخست آسیا و همچنین داشتن بازیکنان پرتعداد بین المللی کار را برای عمان سخت نمی کند، گفت: امیدوارم که این اتفاق نیفتد. ما به خوبی از شرایط حریف اطلاع داریم و تلاش می کنیم بهترین عملکردمان را ارایه کنیم.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عمان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه فردا (پنجشنبه) ساعت 18 در مسقط عمان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز