خبرگزاری کار ایران

رقابت های کشتی پهلوانی- تبریز؛

جدی: فدراسیون بین المللی ورزش‌ زورخانه‌ای قدرتش را نشان داد/تبریز میزبان شایسته ای است

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۵۶۶

مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: برگزاری پنجمین دوره رقابت های ورزش زورخانه ای از سوی فدراسیون بین المللی نشان از قدرت این نهاد بین المللی دارد.

به گزارش ایلنا، رحیم جدی درباره روند برگزاری مسابقات قهرمانی آسیایی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اظهار داشت: این مسابقات با شرکت 18 تیم در شهر قهرمان پرور تبریز برگزار می شود و ما امیدوار هستیم که در پایان این رقابت ها تیم ها بتوانند به اهداف خود دست یافته و مدال های خوش رنگی را به دست بیاورند.

وی افزود: برگزاری پنجمین دوره مسابقات آسیایی در این سطح باعث افتخار شهر تبریز است و ما خوشحالیم که چندین کشور با فرستادن تیم های خود به این مسابقات، حمایت شان از ورزش پهلوانی و زورخانه ای را اعلام کردند.

مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی آسیایی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی درباره میزبانی شهر تبریز از این رقابت ها گفت: باید از استاندار آذربایجان شرقی، رئیس اداره ورزش و جوانان این استان و شهردار تبریز نیز نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم که زحمات زیادی را برای برگزاری این مسابقات در سطح ایده آل کشیده اند.

وی تصریح کرد: تبریزی ها از این رقابت ها میزبانی و استقبال شایسته ای را داشتند و ما امیدوار هستیم که این شهر بتواند در آینده ای نه چندان دور حتی مسابقات جهانی را هم میزبانی کنند.

جدی با اشاره به سطح بالای برگزاری این رقابت ها خاطرنشان کرد:کشاندن چندین تیم از کشورهای مختلف برای برگزاری این مسابقات به ایران، نشان از اهمیت و کیفیت بالای مسابقات دارد که توانسته است 18 تیم را از کشورهای مختلف آسیا به ایران بکشاند.

وی تاکید کرد: بر خلاف برخی از فدراسیون ها که علی رغم فعالیت چندین و چند ساله، نتوانسته اند چنین مسابقات سطح بالایی را در حد و اندازه قاره کهن برگزار کنند فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای امسال پنجمین دوره این رقابت ها را نیز در شهر تبریز برگزار کرده که برگزاری چنین مسابقاتی نشان از قدرت و شایستگی این نهاد دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز