خبرگزاری کار ایران

با امضای حکم کیهانی از سوی وزیر؛

معارفه رئیس جدید دوومیدانی فردا برگزار می شود/پایان انتظار یک ماهه

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۷۱۹

مراسم معارفه رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی فردا شنبه برگزار می شود و کیهانی رسما کارش را در این فدراسیون آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از تاخیری یک ماهه از زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی (15 شهریور) سرانجام چهارشنبه گذشته حکم ریاست مجید کیهانی از سوی محمود گودرزی امضا شد تا وی رسما به عنوان رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی معرفی شود. 

قرار است فردا شنبه 18 مهر ماه طی مراسمی با حضور نصرالله سجادی مراسم معارفه مجید کیهانی برگزار شود و وی رسما سکان هدایت فدراسیون دوومیدانی را برعهده بگیرد. 

مجید کیهانی ضمن تایید این خبر درباره علت طولانی شدن حضورش در فدراسیون دوومیدانی گفت: پس از انتخابات قرار شد تغییراتی در کادر اجرایی داشته باشیم و من نیز پیشنهاد های خود را به همراه برنامه 5 ساله به وزارت ورزش ارائه کنم که این کارها قدری بیش از حد معمول طولانی شد.

کیهانی افزود: به طور حتم فرصت از دست رفته برای اجرای برنامه ها را در آینده جبران خواهیم کرد و در زمان باقیمانده در رقابت های انتخابی المپیک برای کسب سهمیه با قدرت شرکت خواهیم کرد. 

محمود گودرزی وزیر ورزش درباره تاخیر یک ماهه در امضای حکم کیهانی به خبرنگار ایلنا گفت: به هر حال آقای کیهانی در جلسه مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی تعهداتی به اعضای مجمع دادند و اعلام کردند که می‌توانند حامیان مالی و اعتبارات میلیاردی را برای دوومیدانی جذب کنند که باید به این وعده‌ها عمل می‌کردند و تضمین‌های لازم را می‌دادند تا حسن اعتماد مجمع خدشه دار نشود و تاخیر بوجود آمده به همین علت بود و امیدوارم ایشان بتوانند با کمک همکاران شان این رشته المپیکی را در مسیر رشد و بالندگی پیش ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز