خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های ارتش‌های جهان- کره جنوبی؛

یک مدال نقره و 2 برنز تکواندوکاران در روز دوم

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۸۵۱

یک نقره و 2 مدال برنز حاصل کار تکواندوکاران کشورمان در رقابت های امروز تکواندوی المپیک سیزم بود.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های تکواندوی ششمین دوره المپیک نظامیان جهان در کره جنوبی در حال پیگیری است. در روز دوم مسابقات تکوواندو در وزن 80- کیلوگرم سعید رجبی ابتدا 16 بر دو برابر ابراهیم کوما از کنیا پیروز شد و در مرحله دوم طاهر گولیک از آلمان و دارنده مدال طلای جهان را 12 بر 8 شکست داد.

رجبی در نیمه نهایی اندره بیلیا از برزیل را 6 بر 2 مغلوب کرد و به فینال رسید. او در مرحله فینال این وزن به مصاف اوسامه از تونس رفت و 17 بر 8 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

همچنین هانیه اخلاقی با پیروزی مقابل "هلنا فرام" از آلمان در راند طلایی توانست مدال برنز وزن 67- کیلوگرم زنان را بدست آورد.

تکواندوکار کشورمان که با نتیجه 7 بر 6 برابر نماینده مصر نتیجه را واگذار کرده بود با راهیابی تکواندوکار مصر به فینال به جدول شانس مجدد (رپه شارژ) راه یافت و در این مرحله توانست با پیروزی مقابل تکواندوکار آلمان به مدال برنز دست پیدا کند. تکواندوکار مصر در این وزن به مدال طلا رسید.

فاطمه روحانی نیز در یک مبارزه جذاب و دیدنی در پایان راند دوم "وانجیرو" از کنیا را 23 بر صفر شکست داد و به مدال برنز وزن هفتم زنان دست یافت.

فاطمه روحانی در این رقابت‌ها پس از اینکه با نتیجه 6 بر 5 "سوزا فریا" از برزیل را شکست داده بود در مرحله نیمه نهایی 4 بر 2 نتیجه را به "شاین جینگ" از چین (نایب قهرمان جهان در سال 2015) واگذار کرد و به جدول رپه شارژ رفت. او در این مرحله نیز نماینده کنیا را با اقتدار برد و بر سکوی سوم ایستاد. نماینده چین در این وزن به مدال طلا دست یافت.

در وزن 68- کیلوگرم بهنام اسبقی هم ابتدا قاضی الاسماری از عربستان را سه بر یک شکست داد اما در مبارزه دوم خود هفت بر دو مقابل فیصل الرشیدی از قطر شکست خورد. باتوجه به شکست نماینده قطر در نیمه نهایی مقابل نماینده آلمان، تکواندوکار ایران شانس حضور در جدول رپه شارژ را از دست داد و از رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین در روز نخست این رقابت ها  تیم تکواندو ایران 2 مدال طلا توسط یعقوبی و مردانی و 2 مدال نقره توسط کیانی و اسحاقی کسب کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز