خبرگزاری کار ایران

به اهداف‌مان رسیدیم؛

علی‌نژاد: فریب پیروزی مقابل چین را نمی‌خوریم/هدف اصلی ما موفقیت در رقابت‌های جهانی است

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۹۸۴

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه تیم ملی ایران در دیدار با چین به اهداف خود رسیده است، گفت: هدف اصلی ما موفقیت در رقابت‌های جهانی اندونزی است.

مهدی علی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب درباره برتری 3 بر 2 تیم ملی ساندای ایران مقابل چین که عصر جمعه در آکادمی ووشو رقم خورد، تصریح کرد: هر دو تیم به دنبال اهداف خاصی بودند که خوشبختانه ما به اهداف خود رسیدیم.

وی افزود: مهترین مسئله این بود که در حالت 70 درصد آمادگی، وضعیت سانداکاران خود را بررسی کنیم تا کادر فنی بتواند بهتر برنامه های آماده سازی خود را تا یک ماه مانده به مسابقات قهرمانی جهان اجرا کند.

علی نژاد در پاسخ به این سئوال که آیا تیم اعزامی چین واقعا تیم ملی اصلی این کشور بود، گفت: بله، این نخستین بار بود که تیم ملی چین به ایران آمد و 4 نفر از آنان مدال طلا و نقره مسابقات کشوری داشتند و یک نفر هم در اینچئون حضور داشت.

وی افزود: مکانیزم انتخاب در تیم ملی چین با دیگر کشورها متفاوت است و معمولا آنها به استان های خود سهمیه می دهند. هرسانداکار چینی توانایی قهرمان شدن در جهان را دارد و تمامی تیم های آنان قدرتمند هستند.

وی درباره صحبت های مسئولان فدراسیون ووشو چین و مربیان آنان که تیم ایران را بسیار قدرتمند ارزیابی کردند، گفت:آنان مهد این رشته هستند و ایران را تنها رقیب خود در راه رسیدن به قهرمانی در جهان می دانند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی گفت:البته ما نباید فریب این پیروزی را بخوریم. هدف اصلی ما موفقیت در قهرمانی جهان است و در آنجا شرایط بسیار متفاوت خواهد بود و چین اجازه نخواهد داد که مدال های طلا به راحتی از دست آنها خارج شود.

علی نژاد گفت: با تلاش فراوان در سال های اخیر خود را به عنوان نایب قهرمان جهان معرفی کرده ایم و حفظ این جایگاه بسیار دشوار است و نزدیک شدن به چین نیز بودجه و امکانات متفاوتی می خواهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز