خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های ارتش‌های جهان- کره جنوبی؛

یک نقره و یک برنز برای تکواندو ایران در روز پایانی

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۰۳۱

سومین و آخرین روز از مسابقات تکواندوی المپیک نظامیان جهان با کسب یک مدال نقره و یک برنز برای هوگوپوشان کشورمان همراه بود.

به گزارش ایلنا ، مسابقات تکواندوی بازی های المپیک نظامیان جهان (سیزم) از صبح روز پنجشنبه (16 مهرماه) با حضور 229 تکواندوکار از 43 کشور به مدت 3 روز به میزبانی شهر "مونگ یونگ" کره جنوبی آغاز شده که تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان در این رقابت ها با 12 هوگوپوش به مصاف رقبایش می‌رود.

امروز (شنبه) و در سومین و آخرین روز این رقابت ها، هوگوپوشان اوزان 58-، 74- و 87- کیلوگرم مردان و 49- و 62- کیلوگرم زنان مبارزات خود را آغاز کردند که هادی تیران ولی پور، سیدمحمد رفیعی، مرتضی شیری و فرزانه صاحبی نمایندگان کشورمان بودند.

در وزن 58- کیلوگرم مردان، هادی تیران ولی پور با پیروزی مقابل "فرد ماکسو" از گابن کار خود را شروع کرد.

تیران در ادامه رقیبانی از برزیل، دومنیکن و آلمان را شکست داد و راهی دیدار پایانی شد که در این مبارزه حساس با حساب 13 بر 10 شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن 74- کیلوگرم مردان سیدمحمد رفیعی با پیروزی مقابل نماینده قزاقستان شروع خوبی داشت اما در مرحله بعد مقابل هوگوپوش چینی تن به شکست داد و به جدول بازنده ها راه یافت.
وی در جدول رپه شارژ ابتدا هوگوپوش امریکا را 12 بر صفر برد و سپس در راند طلایی نماینده تایلند را شکست داد و مدال برنز وزن 74- کیلوگرم را بدست آورد.

اما مرتضی شیری در وزن -87 کیلوگرم با یک برد و یک باخت از گردونه رقابت ها کنار رفت.شیری مقابل تکواندوکار هندی پیروز شد اما در دور دوم مقابل نماینده روسیه متحمل شکست شد و خیلی زود از رقابت ها حذف شد.

اما فرزانه صاحبی تنها نماینده بانوان کشورمان در روز آخر تکواندو با شکست در مقابل هوگوپوش روسی در نخستین گام خیلی زود شیاپ چانگ را ترک کرد و با توجه به شکست نماینده کشور روسیه مقابل تکواندوکار چین، فرزانه صاحبی نیز ار دور رقابت ها کنار رفت.

این دوره از مسابقات که دارای گرید 2 المپیکی (G2) است، با حضور 229 تکواندوکار از 43 کشور به مدت 3 روز به میزبانی شهر "مونگ یونگ" کره جنوبی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز