خبرگزاری کار ایران

در مراسم معارفه رئیس جدید دوومیدانی؛

کیهانی: نگاه جناحی ندارم/ باید دوومیدانی را از فدراسیون به پیست ببریم

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۰۸۹

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مراسم معارفه خود با بیان اینکه برای پیشرفت این رشته نباید نگاه جناحی داشته باشیم، گفت: تلاش می کنم دوومیدانی را از فدراسیون به پیست ببرم.

به گزارش ایلنا، فدراسیون دوومیدانی امروز (شنبه) برای نخستین بار شاهد حضور مجید کیهانی رئیس جدید این فدراسیون بود تا مراسم تودیع سیدحسن طباطبایی سرپرست پیشین فدراسیون و معارفه کیهانی با حضور سید احمد گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی برگزار شود.

در این مراسم گواری با اشاره به زحمات طباطبایی در پنج و نیم ماه گذشته گفت: زمان زودتر از آنچه که فکرش را کنید می‌گذرد، پس باید رئیس جدید فدراسیون از همه پتانسیل استفاده کند و به اهداف خود جامه عمل بپوشاند. امیدوارم کیهانی با به کارگیری همه نیروها و استفاده از نظرات مخالفان و موافقان این رشته را به جلو ببرد.

در ادامه طباطبایی سرپرست پیشین فدراسیون گفت: من در شرایط سختی فدراسیون را تحویل گرفتم اما با کمک دوستان توانستیم کار را جلو ببریم و امیدوارم همدلی در فدراسیون ادامه داشته باشد. این رشته ظرفیت‌های زیادی دارد که باید همه آنها به فعل تبدیل شوند. حالا نیز مدیر جوانی به فدراسیون آمده که انگیزه زیادی دارد.

در ادامه مراسم ، کیهانی رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی با اشاره به زحمات طباطبایی اظهار داشت: این رشته آن قدر ظرفیت دارد که همه بتوانند در آن کار کنند. اگر می‌خواهیم ورزش اول المپیک در ایران نیز به نقطه اوج برسد باید از همه دیدگاه‌ها استفاده کنیم و نگاه جناحی نداشته باشیم. در دوره من همه تفکرات مشروط به اینکه در خدمت دو و میدانی باشند قدم‌شان روی چشم بنده است.

وی ادامه داد: مسئله‌ای که مورد تأیید وزیر ورزش و معاون حوزه قهرمانی بوده حرکت در دوومیدانی به سمت درآمدزایی است. من طی یک ماه گذشته تلاش کردم که به مسائل اقتصادی ورود کنم و دیدم که جامعه اقتصادی با دو ومیدانی بیگانه هستند با این وجود باید از همین حالا استارت کار را بزنیم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: باید از امکاناتی که در اختیار فدراسیون است تا جایی که امکانش وجود دارد واجازه داده شود در درآمدزایی استفاده کنیم. ما همچنین در ساختار جدید فدراسیون سازمان اقتصادی، بازاریابی و درآمدزایی را درنظر گرفته‌ایم.

کیهانی عنوان کرد: ایران از نظر امکانات و زیرساخت‌های مربوط به دو و میدانی هیچ کمبودی ندارد. بلکه مشکل ما بحث تجهیزات است و این کمک وزارت را می‌طلبد. ما درنظر داریم طی چهار سال آینده حداقل دو دوره استعدادیابی هدفمند داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در 20 سال گذشته دو و میدانی از هیات‌های استانی بیرون آمده و در فدراسیون متمرکز شده است و این مسئله باعث شده که این رشته در چند استان به سمت فراموشی برود. اگر می‌خواهیم این رشته پیشرفت کند باید این شرایط را از هیات‌ها بخواهیم . ما دو و میدانی را از فدراسیون به پیست‌ها و هیات‌ها می‌بریم چرا که ارزش این رشته بیشتر از پیست خواهد بود.

کیهانی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: اولویت اصلی ما بازی‌های المپیک 2016 خواهد بود. هرچند که زمان گذشته اما خیلی سریع شروع به بررسی می‌کنیم تا موضوع ملی‌پوشان را در یک بازه زمانی 20 تا 30 روزه ببندیم. ما باید به سمت توسعه پایدار نیز حرکت کنیم. همچنین تعامل با رسانه‌ها به عنوان یکی از ارکان اصلی ورزش مطرح است که امیدوارم رسانه‌ها به من به عنوان یک همکار در پیشرفت دو و میدانی کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز