خبرگزاری کار ایران

بودجه تیم کمتر از سال‌های قبل بود؛

خوراکچی: اجازه ندادند از خودم دفاع کنم/فقط من تاسیسات‌«بارسلونایی» را بردم

سرمربی برکنار شده تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: برکناری من حق طبیعی مدیران باشگاه گیتی پسند بود.

محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: حق طبیعی هر مدیرعامل و هیات مدیره‌ای است تا نسبت به جذب یا برکناری یا استعفای مربی تیمش تصمیم‌گیری کند و همیشه به این تصمیمات احترام گذاشته‌ام.

وی افزود: من به عنوان سرمربی گیتی‌پسند نتایج بدی نگرفتم چراکه لیگ فوتسال‌ایران جزو 5 لیگ برتر جهان است و امتیاز گرفتن در این لیگ بسیار سخت است. ضمن اینکه در این لیگ تیمی به اسم تاسیسات‌دریایی داریم که امسال نتایج خیلی خوبی گرفته و تیم بارسلونایی است. من تاسیسات‌دریایی را بردم اما مقصر نیستم تیم‌های دیگر نتوانستند جلوی تاسیسات را بگیرند. عملکرد ما خوب بود اما اگر تاسیسات‌دریایی با ما اختلاف امتیاز داشت به این دلیل است که تیم بسیار قدرتمندی دارند که نتایج استثنایی می‌گیرد.

وی ادامه داد: قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اعلام کرده با توجه به بودجه‌ای که به تیم فوتسال تعلق گرفته نتایج قابل‌قبول نبوده اما بودجه ما نسبت به سال‌های قبل کمتر بود. قرارداد بازیکنان نسبت به فصل قبل 30 درصد کاهش یافته بود و تا الان هم یک حقوق به ما داده‌اند و 20 درصد از قرارداد بچه‌ها پرداخت شده، ضمن اینکه 3 بازیکن فصل قبل که قرارداد قابل توجهی داشتند هم از تیم رفته‌اند، یعنی این مبالغ هم از بودجه فصل قبل کسر شده است. وقتی وی مصاحبه می‌کند باید دقت داشته باشد اطلاعات درست به مردم بدهد. به هر حال من برکنار شده ام و سرتعظیم فرود می‌آورم و از بچه‌های تیم و کادر فنی و مدیران باشگاه و هواداران خوب تیم هم کمال تشکر را دارم و فکر می‌کنم مردم بهتر از هر کسی عملکرد من را ارزیابی می کنند.

خوراکچی در پاسخ به این سوال که آیا از این برکناری ناراحت نشدی، گفت: من یک مربی حرفه‌ای هستم. ناراحت شدن من به این دلیل بود که این تصمیم به نفع باشگاه نبود اما برای خودم ناراحت نیستم. هیات‌مدیره باشگاه حتما آینده‌نگری کرده که این تصمیم را گرفته است.

وی متذکر شد: اگر قرار است من نباشم و گیتی‌پسند موفق شود خوشحال می‌شوم اما این تصمیم به نفع باشگاه نبود چون ما در 8 بازی آخر فقط یک باخت داشتیم. از بچه‌های تیم و کادر فنی می‌خواهم بهتر از قبل تمرین کنند تا به اهداف‌شان که قهرمانی است برسند.

خوراکچی در پایان با گلایه از مدیران باشگاه گفت: ناراحتی من این است که خودشان جلسه گذاشتند و تصمیم گرفتند و خبر را اعلام کردند، در صورتی که حق من بود در این جلسه باشم و از خودم دفاع کنم، نه اینکه بخواهم بمانم یا نمانم، بلکه باید حضور می‌داشتم تا از حقانیت خودم دفاع می‌کردم.

کد خبر : ۳۱۲۳۵۸