خبرگزاری کار ایران

صالح مطرح کرد:

تاثیر درگذشت هادی نوروزی روی بازیکنان استقلال/ تغییر در برنامه آبی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۴۲۰

دستیار اول تیم فوتبال استقلال گفت فارغ از رنگ ها درگذشت هادی نوروزی روی تیمئ ما هم تاثیر منفی گذاشت.

به گزارش ایلنا، مجید صالح با بیان این مطلب گفت: در هر صورت برنامه تعطیلات لیگ از سوی سازمان لیگ به تیم‌ها ابلاغ شده و ما نیز باید از آن تبعیت کنیم. تیم بزرگسالان و امیدهای ما دیدارهای مهم و حساسی پیش روی دارند اما معتقدم که می‌توانستیم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. در آبان و آذر نیز در جدول لیگ تعطیلی های بلند مدتی داریم که استقلال نیز باید با این تعطیلات کنار بیاید.

وی ادامه داد: فارغ از همه رنگ‌بندی‌های فوتبالی درگذشت کاپیتان پرسپولیس بر تیم ما نیز تاثیر گذاشت و باعث شد برنامه‌های استقلال دچار تغییراتی شود. 2 بازی تدارکاتی خوب در این مدت برگزار کردیم که از علی سامره برای شاگردان خوبی که در اختیار ما گذاشت، تشکر کنم. در بلندمدت می‌توانیم به صورت چرخشی از بازیکنان امید و جوانان استقلال در تمرینات و مسابقات استقلال استفاده کنیم که این کار کمک‌های شایانی به ما خواهد کرد.

دستیار اول تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار روز جمعه این تیم برابر پدیده افزود : تیم پدیده را بر اساس دیدارهای گذشته اش آنالیز کرده ایم و باید بگویم دیدار آسانی نخواهیم داشت زیرا در هفته های گذشته عیار تمامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر مشخص شده است و می دانیم که بازی آسان نخواهیم داشت. باید با این تفکر که هر بازی یک فینال است به میدان برویم و با برنامه ریزی دقیق برای تمام لحظات بازی برنده از زمین خارج شویم.

صالح در مورد غایبان استقلال در این دیدار اظهار کرد: حنیف عمران زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و تکلیف کرار نیز نامشخص است. اسماعیلی و محسن کریمی هم مصدوم هستند و فکر نمی کنم روز جمعه ما را همراهی کنند. بازیکنان ملی پوش استقلال روز چهارشنبه به ما اضافه می شوند و وضعیت آنها نیز نا مشخص است. امید ابراهیمی برای تیم ملی بازی کرده است اما خسرو حیدری به دلیل سرماخوردگی در فهرست تیم ملی نبوده است و وضعیت او پس از اضافه شدن به ما مشخص خواهد شد. روزبه چشمی نیز چند بازی در هوای گرم و شرجی برگزار کرده است و باید پس از بازگشت به ایران وضعیت او را بسنجیم.

دستیار اول تیم فوتبال استقلال در مورد انتقاداتی که این روزها نسبت به خط دفاع استقلال می شود، خاطرنشان کرد: انتقادات را تا اندازه ای می پذیرم اما اگر خط دفاعی ما خیلی ضعیف بود مطمئنا این جایگاه را نداشتیم. در مرحله اول باید بگویم در تعطیلات لیگ ما چند بازیکن از خط دفاعی خود از جمله چشمی و مجیدی را در اختیار نداشتیم و کار دفاعی در این مدت بسیار سخت است. در مرحله دوم ما نمی‌توانیم ساختار بدنی بازیکنان را تغییر دهیم. ما تعدادی بازیکن سرعتی و قدرتی در اختیار داریم و باید با آنها کار تاکتیکی انجام دهیم و با کار تاکتیکی مشکلات را برطرف کنیم که این موضوع یکی از اهداف ما طی این مدت بوده است. در بعد دفاعی نیاز به کار بیشتر داریم.

صالح همچنین در مورد دلایل تغییرات متعدد در خط حمله استقلال گفت: ما نمی‌توانیم در تمامی بازی‌ها از یک ترکیب 11 نفره استفاده کنیم. بازیکنان مصدوم و یا محروم می شوند که همیشه میزان مصدومیت در بازیکنان خط حمله بیشتر از دیگر پست‌ها است. استفاده از سیستم چرخشی در خط حمله یکی از نقاط قوت تیم نفت تهران در فصل گذشته بوده است و نباید به این دلیل ما را متهم کرد. ما باید همواره 25 بازیکن را با تمرینات تاکتیکی آماده نگه داریم که این کار بسیار سخت تر از آماده نگه داشتن 11 بازیکن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز