خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیته‌فنی اعلام شد؛

توصیه‌های ناطق نوری به مربیان تیم ملی/ تاکید روی برادری و رفاقت

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۶۶۹

جلسه کمیته فنی فدراسیون بوکس صبح امروز(دوشنبه) برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، جلسه کمیته فنی صبح امروز (دوشنبه)با حضور رییس فدراسیون،مربیان تیم های ملی و اعضای کمیته فنی برگزار شد.

در این جلسه احمد ناطق‌نوری(رییس فدراسیون)، روح‌الله حسینی(نایب رییس)، علی دانشمند‌فرد(دبیر)، غلامرضا کریمی، ولادمیر وینکوف، علیرضا استکی، اکبر احدی، محمد عاشری و ابراهیم عبادی حضور داشتند.

رییس فدراسیون بوکس در ابتدای این جلسه خطاب به مربیان تیم‌های ملی گفت: اتحاد و همدلی می‌تواند کلید موفقیت بوکس ایران باشد. هر مقدار با هم رفاقت و همدلی داشته باشیم به همان اندازه حواشی از فدراسیون دور خواهد بود.

وی افزود: همه با هم برادر هستیم و باید در پیشبرد اهداف تیم های ملی به یکدیگر کمک کنیم.

ناطق نوری در ادامه به اهمیت نظارت بر مکمل ها اشاره کرد و گفت: بوکسورهای تیم ملی تنها می توانند مکمل هایی که مورد تایید پزشک باشد مصرف کنند.ضمنا مربیان باید کاملا در جریان استفاده مشتزنان از این مکمل ها باشند.

وی ضمن تاکید بر حضور تمام بوکسورهای مدعی در رقابت های قهرمانی کشور بیان داشت: تمام بوکسورها اعم از حرفه ای و نیمه حرفه ای که مدعی حضور در تیم ملی هستند می بایست در رقابت های قهرمانی کشور روی رینگ بروند.

ناطق نوری اظهار داشت:برای حفظ آرامش فدراسیون بهتر است اعضای کادر فنی تیم ملی از انجام مصاحبه های غیر ضروری خودداری کنند.

وی در پایان گفت:فدراسیون بوکس"علی دانشمندفرد" را به عنوان سخنگو معرفی کرده و بهتر است مربیان تیم ملی تنها در مواقع ضروری به صحبت با رسانه ها بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز