خبرگزاری کار ایران

هفته تربیت‌بدنی برگزار شد؛

جشنواره ورزش‌های همگانی در زندان زنان/ اوج هیجان پشت میله‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۰۶۱

هیات ورزش‌های همگانی استان تهران به مناسبت هفته تربیت‌بدنی جشنواره 2 روزه ورزش‌های همگانی را در زندان زنان شهرری برگزار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه‌خبری هیات ورزش‌های همگانی استان‌تهران، زندان‌زنان شهرری 2 روز گذشته میزبان هیات ورزش‌های همگانی استان بود که با اجرای مسابقات طناب کشی، فریزبی، بهکاپ و آمادگی‌جسمانی برای نزدیک به 300 مددجوی این ندامت‌گاه جشنواره ورزش‌های همگانی را به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برگزار کرد.

در روز نخست این جشنواره مسابقات طناب‌کشی با نظارت مسئولان هیات استان و علوی مسئول تربیت‌بدنی ندامتگاه در22 گروه 7 نفری از مددجویان درسالن‌ورزشی این ندامت‌گاه با شور و شوق و استقبال بسیار بالای مددجویان برگزارشد که در انتها به تیم‌های برتر این مسابقات جوایزی اهدا شد. همچنین مسابقات فریزبی نیز با حضور 112 نفر از مددجویان علاقه‌مند به این رشته برگزار شد.

روز دوم این جشنواره نیز با استقبال بسیاربالای مددجویان همراه بود که با شور و شوق فراوانی در سالن ورزش ندامت‌گاه حاضر شدند تا در مسابقات آمادگی جسمانی هیات استان شرکت کنند. این مسابقات با حضور 70 نفر از مددجویان در3 رده سنی برگزار شد که در انتها به نفرات برتر جوایزی از طرف هیات استان اهدا شد.

همچنین مسابقات بهکاپ  نیزدر رده‌های سنی مختلف ضمن آموزش به مددجویان برگزار و درانتها جوایزی به برترین‌ها اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز