خبرگزاری کار ایران

از برخی پیشکسوتان‌پرسپولیس دلخورم؛

واعظی: نیت ما خوشحال کردن خانواده هادی نوروزی بود / کاش برای حرمت شماره 24 می‌آمدند

دروازه‌بان‌سابق پرسپولیس گفت: هانی جای هادی نوروزی را در بازی یاران هادی و هنرمندان پر کرده بود.

مهدی واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره بازی یاران هادی و هنرمندان اظهار داشت: از اینکه هادی بین ما نیست دلگیر و دلتنگ بودم اما هانی جای هادی را پر کرده بود و خیلی خوشحال بودم این بچه خوشحال بود.

وی افزود: یکی از دلایلی که خودم در این بازی شرکت کردم این بود هانی خوشحال شود و هدف همه بچه‌هایی که آمده بودند همین بود و قصد حمایت از هانی را داشتند. مهمترین بحث بازی خوشحالی هانی و حمایت از خانواده هادی بود و بازیکنان و هنرمندان خوبی هم آمده بودند و بازی زیبایی هم شد.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه استقبال خوبی از این بازی نشد. خودم تا یکی- دو روز قبل از بازی پیگیر حضور مردم بودم و فکر می‌کردم تا ظهر بازی استادیوم پر می‌شود اما روز قبل از بازی عده‌ای از بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس مصاحبه‌هایی کردند و یکسری اتفاقات افتاد و حضور مردم در استادیوم کمرنگ شد. متاسفانه این مسائل از سوی دوستان و بزرگان پرسپولیس بود اما نیت ما فقط و فقط خوشحالی خانواده هادی بود و دنبال چیز دیگری نبودیم. از تمام کسانی که آمدند تشکر می‌کنم و افرادی هم که نیامدند حتما کار داشتند.

واعظی در پایان گفت: فکر می‌کنم چون سپهر حیدری این بازی را تدارک دیده بود بزرگان پرسپولیس معترض بودند و دست به این اقدامات زدند اما این بازی هم مثل تمام بازی‌های دیگر بود و هر کسی حرمتی برای شماره 24 و خانواده هادی قائل بود باید می‌آمد و حتی اگر بازی نمی‌کرد حداقل در استادیوم حاضر می‌شد. از پیشکسوتانی که این کار را کردند خیلی دلخورم چون حق هادی و خانواده‌اش بود که بزرگترهای پرسپولیس به این بازی بیایند.

کد خبر : ۳۱۳۰۷۹