خبرگزاری کار ایران

حقیقی:

قول می‌دهم دیگر مرتکب اشتباه نشوم

سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه قول می‌دهم در بازی‌های آینده چنین اشتباهاتی نکنم،‌ گفت: دروازه‌بان‌های بزرگ هم اشتباه می‌کنند و سعی می‌کنم با تمرین‌های بیشتر دیگر این اشتباهات را انجام ندهم.

به گزارش ایلنا، علیرضا حقیقی پس از تساوی یک بر یک ایران و ژاپن در ورزشگاه آزادی، عملکرد تیم ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: قول می‌دهم در بازی‌های آینده چنین اشتباهاتی نکنم. دروازه‌بان‌های بزرگ هم اشتباه می‌کنند و سعی می‌کنم با تمرین‌های بیشتر دیگر این اشتباهات را انجام ندهم. قبول دارم که در این بازی اشتباه کردم.

دروازه‌بان تیم ملی با بیان اینکه در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم، در مورد عملکرد خویش در این بازی اظهار کرد: من نباید درباره عملکرد خودم صحبت کنم. همه دروازه‌بان‌ها اشتباه می‌کنند و این بازی تمام شده و دیگر به آن فکر نمی‌کنم.

وی درباره بازی با عمان نیز خاطرنشان کرد: بازی با عمان شرایط خاص خودش را داشت و ما نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. دیدید که در بازی با ژاپن چقدر خوب بازی کردیم و مطمئنا در بازی برگشت با عمان جبران می‌کنیم.

حقیقی در مورد درگذشت هادی نوروزی نیز گفت: بسیار ناراحت شدم و هنوز هم باور نکرده‌ام که او در کنار ما نیست. امیدوارم همه انسان‌ها در زمانی که زنده هستیم قدر یکدیگر را بدانیم.

کد خبر : ۳۱۳۲۷۲