خبرگزاری کار ایران

دیگر در آسیا حریف آسانی نیستیم؛

کفاشیان: مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در ورزش بانوان داریم

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۴۰۷

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شاهد تحول بسیار خوبی در بخش بانوان هستیم.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه دوره مربیگری بدنسازی فوتبال با بیان این مطلب گفت: آنچه بسیار مهم است، شاهد تحول خوبی در بحث ورزش بانوان هستیم. بانوان کشورمان توانمندی‌های زیادی در زمینه‌های مختلف در ورزش انفرادی و تیمی دارند و با موفقیت تیم ملی فوتسال در آسیا اکنون دیگر حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود. ورزش بانوان در مسیر رشد قرار گرفته و باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا به اهداف و خواسته‌های ورزش بانوان که همانا توسعه و رشد است، برسیم.

وی در  ادامه بیان کرد: در اکثر دنیا تصویری که از زنان ایرانی به نمایش گذاشته بودند این بود که زنان در فعالیت‌های اجتماعی فعال نیستند اما نشان دادیم با حفظ ارزش‌های اسلامی، بانوان ایران با توانمندی در عرصه های بین المللی کار  بزرگی را انجام داده و قهرمانی آسیا را از آن خود کردند. بر همین اساس در زمینه‌های  مختلف آموزشی مربیگری فوتبال و فوتسال بانوان سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا ورزش بانوان در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرد.

کفاشیان متذکر شد: ما مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در قسمت بانوان داریم اما با همکاری و هماهنگی شما می‌توانیم کارهای را بزرگی انجام دهیم. در 2 سال پیش تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت‌های آسیایی داخل‌سالن بازی را به ژاپن واگذار کرد و بزرگترین مشکل ما بحث بدنسازی بازیکنان بود اما امسال با حضور مربیان بدنساز در تیم‌های ملی سعی کردیم این ضعف را حل کنیم که خوشبختانه با رفع این مشکل، توانستیم قهرمان شویم.

وی در پایان گفت: باید از افراد با تجربه در زمینه‌های فوتسال و فوتبال استفاده کنیم. ما در همه زمینه‌ها از ورزش بانوان حمایت می‌کنیم و با برنامه‌ریزی که در زمینه آموزش برای‌تان فراهم کرده‌ایم؛ امیدوارم از این پس شاهد موفقیت‌های بیشتری در ورزش بانوان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز