خبرگزاری کار ایران

آغاز لیگ بیست و پنجم؛

لیگ برتر واترپلو از جمعه استارت می‌خورد/ مصاف قهرمان و نایب قهرمان با تازه واردها

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۴۱۹

هفته نخست لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۴ با برگزاری دو دیدار روز جمعه (۲۴ مهر ۱۳۹۴) آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، نخستین هفته از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو طبق برنامه با برگزاری دو دیدار ظهر جمعه (۲۴ مهر ۱۳۹۴) آغاز می شود. در این روز مدافع عنوان قهرمانی و نایب قهرمان دوره پیش با تازه واردهای لیگ امسال دیدار می‌کنند.

از ساعت ۱۴:۰۰ تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و شهید نوفلاح در استخر بین المللی ۹ دی به مصاف هم می‌روند. دانشگاه آزاد که قهرمان دوره پیش این رقابت‌هاست با حفظ ترکیب اصلی و کادر فنی خود می‌خواهد استارت قهرمانی را از تهران بزند. شهید نوفلاح دیگر تیم تهرانی لیگ امسال هم در تجربه لیگ برتری خود دیدار سختی پیش رو دارد و امیدوار است نتیجه خوبی از این مسابقه بگیرد. تیم نوفلاح با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته یک سال گذشته جواز حضور در این دوره از رقابت‌ها را بدست آورده است.

استخر ۹دی از ساعت ۱۵:۳۰ هم میزبان بازی دیگری است. جایی که فولاد مبارکه سپاهان نایب قهرمان فصل پیش باید مقابل نیروی زمینی ارتش به آب بزند. این دیدار که به میزبانی ارتشی ها برگزار خواهد شد از جذابیت های زیادی برخوردار است. نیروی زمینی با به خدمت گرفتن بازیکنان سرشناس تیم های ملی جوانان و بزرگسالان ایران از سایر رقبا چیزی کم ندارد و برای سکو می‌جنگد. سپاهان اصفهان هم همواره مدعی بوده است و پس از نایب قهرمانی دوره قبل کسب جایگاه نخست اصفهانی ها را راضی می‌کند.

در این دو مسابقه امیر آذرخش، امیرحسین صفابخش، نادر غفوری و مسعود رضوانی داوری می‌کنند. هادی بیک و سیروس طاهریان هم ناظران فدراسیون در استخر ۹دی هستند.

نفت و گاز گچساران، نفت امیدیه و شهید شهبازی زنجان در هفته نخست مسابقه‌ای ندارند و استراحت می‌کنند.

برنامه مسابقات هفته نخست لیگ برتر واترپلو ۱۳۹۴:

جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴- استخر بین المللی ۹دی مجموعه شیرودی

    شهید نوفلاح – دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۱۴:۰۰

    نیروی زمینی ارتش – فولاد مبارکه سپاهان ساعت ۱۵:۳۰

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز