خبرگزاری کار ایران

با آمادگی کامل به میدان می‌رویم؛

مهاجری: می‌توانیم استقلال را شکست دهیم/ پدیده تا پایان‌فصل شگفتی‌ساز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۴۹۷

سرمربی‌پدیده معتقد است تیمش می‌تواند استقلال را در مشهد شکست دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از باشگاه پدیده، محمدرضا مهاجری درباره دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت:  در تعطیلات مجدد لیگ برتر بازی‌های دوستانه مناسب و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون برای بازی با استقلال در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

وی افزود: برخورداری از بازیکن خوب به تنهایی باعث برد یک تیم نمی‌شود بلکه بازیکنان هم باید روحیه مناسب داشته باشند که اکنون این شرایط بر تیم پدیده حاکم است. با  روحیه‌ای که بازیکنان پدیده دارند، شک نکنید می‌توانیم تیم استقلال را شکست دهیم.

مهاجری با اشاره به حساسیت بالای بازی با استقلال یادآور شد: هرقدر استقلال و پرسپولیس در جدول شرایط خوبی نداشته باشند  باز با آنها سخت و دشوار خواهد بود چون که این دو تیم از بهترین‌ها هستند ضمن اینکه در حال حاضر استقلال نیز صدرنشین لیگ است و این موضوع شرایط را برای ما ممکن است سخت‌تر هم بکند.

سرمربی پدیده‌خراسان تصریح کرد: بازیکنان جوان و باتجربه ما آماده‌اند تا حضوری قدرتمند در لیگ‌برتر داشته باشند و بر همین اساس همه مطمئن باشند اگر همین روند در تیم حاکم باشد، پدیده تا پایان فصل شگفتی‌ساز می‌شود.

مهاجری درباره مصدومان تیمش نیز گفت: در حال حاضر 2 بازیکن تاثیرگذار تیم بادامکی و شاکری در شرایط مناسبی قرار ندارند و تیم پزشکی در حال معالجه این دو بازیکن است و نمی‌دانیم آیا آنها می‌توانند به بازی با استقلال برسند یا نه.

دیدار تیم‌های پدیده خراسان و استقلال تهران ساعت 15 روز جمعه 24 مهرماه در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز